سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز جشن عاطفه‌ها از فردا؛

۲۴ هزار دانش‌آموز و دانشجوی کهگیلویه و بویراحمدی چشم‌ انتظار خیرین

۳۰۰ پایگاه ثابت و سیار جشن عاطفه‌ها از فردا ۲۶ شهریور برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در استان کهگیلویه و بویراحمد دایر می‌شود.

 معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان با اشاره به اینکه بیش از ۲۴ هزار دانش‌آموز، دانشجو و طلبه هم استانی زیرپوشش این نهاد حمایتی قرار دارند، تاکید کرد: تلاش ما بهره‌مندی همه دانش‌آموزان مددجو از بسته‌های نوشت افزار است.

اسلامی منش افزود: کهگیلویه و بویراحمدی‌ها در سال گذشته بیش از ۶ میلیارد تومان در قالب جشن عاطفه‌ها به دانش‌آموزان نیازمند کمک کردند که براساس پیش‌بینی‌ها، کمک‌های خیرین و مردم این استان در جشن عاطفه‌های امسال به ۸ میلیارد ریال می‌رسد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اضافه کرد: اگرچه اولویت با جامعه هدف کمیته امداد است، اما سایر دانش‌آموزان نیازمند نیز پس از شناسایی توسط مراکز نیکوکاری و مدارس از کمک‌های مردمی بهره‌مند خواهند شد.

اسلامی منش به درگاه‌های مشارکتی کمیته امداد برای جمع آوری کمک‌های مردمی اشاره و بیان کرد: مردم خیر و نیکوکار می‌توانند علاوه بر حضور در پایگاه‌های کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و دفاتر این نهاد در سطح استان، با شماره گیری کد #۰۷۴*۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۷۹ دفتر استان و شماره کارت‌های اعلامی از دیگر ادارات، برای مشارکت در جشن عاطفه‌ها و کمک به دانش آموزان نیازمند اقدام کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.