سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲ هزار دانش آموز زنجانی نیازمند دریافت نوشت افزار هستند

مدیرکل بهزیستی زنجان با بیان اینکه حدود ۲ هزار دانش آموز تحت پوشش نیازمند دریافت نوشت افزار هستند، گفت: خیران و نیک اندیشان استان می‌توانند با شرکت در پویش ملی "همه حاضر" هدایای خود را به مراکز بهزیستی اهدا کنند.

روح اله خدابنده لو روز یکشنبه با بیان این مطلب، افزود: بهزیستی همه ساله با استفاده از ظرفیت خیران، بسته های نوشت افزار تهیه شده را بین دانش آموزان تحت پوشش توزیع می کند.

وی اضافه کرد: امسال نیز از ۲۱ شهریور تا ۱۵ مهر سال جاری همزمان با برگزاری پویش ملی "همه حاضر " در تلاش هستیم دانش آموزان نیازمند همرنگ با سایر دانش آموزان با امکانات مساوی در مدرسه حاضر شوند.

این مسوول، حمایت از تحصیل دانش‌آموزان نیازمند را یکی از اهداف مهم بهزیستی عنوان کرد و گفت: بسیاری از خانواده‌ها برای خرید وسایل تحصیل از جمله نوشت افزار،کیف، کفش و لباس با محدودیت مواجه هستند و همین عامل از دلایل بازدارنده تحصیل محسوب شده است.

وی یادآور شد: این مساله می تواند موجب خدشه دار شدن عزت نفس کودکان و عامل سرخوردگی آنها باشد تا حدی که فرد ترجیح دهد برای همیشه تحصیل را کنار بگذارد.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان یادآور شد: خوشبختانه بسیاری از خیرین در چند سال اخیر با کمک‌های مالی خود، کودکان بازمانده از تحصیل را دوباره به چرخه تحصیل بازگردانده‌اند و این امر یکی از بهترین و پسندیده‌ترین فعالیت های خیرخواهانه مردم است که موجب رشد آینده سازان این کشور می شود.

خدابنده لو به آمادگی بهزیستی برای دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی خیران اشاره و خاطر نشان کرد: خیرین نیکوکار می‌توانند از کد دستوری # ۲۵۰۰۰*۶۶۵۵* و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۱۷۸۲۱۶۸ و شماره حساب ۴۱۶۸۰۳۴۵۴۱۷۶۶۵۴۸ برای کمک به نیازمندان استفاده کنند و یا کمک های غیرنقدی خود را به مراکز بهزیستی تحویل دهند.

برچسب ها: نوشت افزار ، بهزیستی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.