سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۳۰ فقره اموال مسروقه با اجرای طرح زاجرات در زنجان کشف شد

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان زنجان گفت: در نتیجه اجرای طرح زاجرات در این شهرستان، ۱۶ سارق دستگیر شدند و ۱۳۰ فقره اموال مسروقه نیز از آنان کشف شد.

سرهنگ «محمد مهدی خانی» روز یکشنبه در تشریح اجرای این طرح گفت: در راستای کشف و مهار انواع سرقت و ایجاد آرامش در سطح شهرستان زنجان، اجرای طرح زاجرات در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با اجرای این طرح در نقاط مختلف شهرستان تعداد ۱۶ سارق دستگیر و تعداد ۱۳۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی، داخل خودرو، ادوات کشاورزی و معابر و اموال مسروقه کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان زنجان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمد مشکوک افراد ناشناس خصوصا در ساعات پایانی شب، موضوع را سریعاً از طریق تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت های پلیسی اطلاع دهند.

توقیف موتورسیکلت سنگین ۴ میلیاردی ریالی در ابهر

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت سنگین هزار سی سی قاچاق به ارزش تقریبی چهار میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ کارآگاه «هادی نوروزی» فرمانده انتظامی شهرستان ابهر در تشریح جزئیات این خبر، گفت: با دریافت گزارش مزاحمت ناشی از آلودگی صوتی یک دستگاه موتور سیکلت غیر مجاز در سطح شهر، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این راستا ماموران یگان امداد این فرماندهی با گشت زنی مستمر یک دستگاه موتورسیکلت هندا هزار سی سی را شناسایی کردند.

سرهنگ نوروزی افزود: این موتورسیکلت که با ایجاد صداهای ناهنجار در سطح شهر آرامش و آسایش شهروندان را سلب کرده بود تحت مراقبت پیرامونی در یک اقدام پلیسی توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش موتورسیکلت توقیفی را چهار میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: موتورسیکلت مذکور فاقد هرگونه مدارک گمرکی و مجاز بوده و با تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضائی ارجاع شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.