سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به تعاونی‌ها اهتمام داشته باشند

استاندار خراسان جنوبی گفت: دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات به بخش تعاون استان اهتمام ویژه‌ای باید داشته باشند.

قناعت استاندار خراسان جنوبی در نوزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر استان گفت: سند توسعه بخش تعاون با تعامل و همکاری دستگاه‌های دولتی اجرایی شود؛ برای پررنگ شدن نقش تعاون در اقتصاد استان از دستگاه‌های اجرایی انتظار داریم به تعهدات و وظایف خود در این خصوص عمل کنند و اگر نیاز باشد، بعضی از موضوعات در تهران پیگیری شود.

او افزود: دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات به بخش تعاون استان اهتمام ویژه‌ای باید داشته باشند؛ با تسهیل در روند پرداخت تسهیلات، باید تلاش شود تا سهم ۲۵ درصدی بخش تعاون در اقتصاد محقق شود.

قناعت خواستار تلاش بیشتر دستگاه‌های اجرایی در زمینه اجرای سند توسعه بخش تعاون در استان شد و اظهار کرد: خراسان جنوبی رتبه دوم کشور در صادرات قطعی از طریق بازارچه ماهیرود را کسب کرده است.

استاندار بیان کرد: در ۲ سال و نیم گذشته شاهد اتفاقات خوبی در سایت ماهیرود از جمله افزایش ساعت کاری، ارائه خدمات در روز‌های تعطیل، افزایش ورود ناوگان از سمت افغانستان، تسریع و تسهیل در فرآیند‌های تجاری و کاهش زمان انجام امور اداری و گمرکی و نیز توسعه و تکمیل زیرساخت‌های ماهیرود در ۵ ماهه اول امسال بوده ایم.

او با تأکید بر اینکه در ۵ ماهه اول امسال ۶۳ میلیون دلار صادرات قطعی به کشور افغانستان داشته ایم، عنوان کرد: در یک ماه آینده شاهد حضور تعدادی از وزرا در استان خواهیم بود که از طرح‌های در حال انجام در جهت توسعه خراسان جنوبی بازدید خواهند کرد.

قناعت گفت: در دولت سیزدهم شاهد آغاز اجرای تعدادی از ابر طرح‌ها مانند طرح‌های احداث راه آهن و انتقال آب از دریای عمان به خراسان جنوبی بوده ایم که در دولت چهاردهم با تلاش دستگاه‌های اجرایی به بهره برداری خواهند رسید.

در این مراسم از ۱۰ تعاونی برتر خراسان جنوبی تجلیل شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.