سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قسام عملیات یمن در عمق فلسطین اشغالی را تبریک گفت

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین و شاخه نظامی این جنبش عملیات یمن در خاک فلسطین اشغالی را تبریک گفتند و تاکید کردند این عملیات در مسیر نبرد «طوفان الاقصی» اثرگذار خواهد بود.

 جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، بعدازظهر امروز (یکشنبه)، ضمن تمجید از عملیات موشکی نیرو‌های مسلح یمن در عمق خاک فلسطین اشغالی گفت که این عملیات پاسخ طبیعی به تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین و ملت یمن بود.

یک موشک بالستیک یمنی، صبح امروز، با عبور از لایه‌های پدافندی ارتش اسرائیل به یک نقطه در نزدیکی فرودگاه «بن‌گوریون» در تل‌آویو اصابت کرد و رسانه‌های اسرائیلی خبر دادند ارتش این رژیم در حال بررسی علت ناکامی سامانه‌های پدافندی در رهگیری این موشک است.

حماس در این باره گفت: «پشتیبانی جبهه‌های مقاومت یمن، لبنان و عراق [از مقاومت فلسطین]و تقابل مستقیم با دشمن صهیونیستی حق ذاتی محور مقاومت است.»

مقاومت اسلامی فلسطین در پایان از گروه‌ها مختلف و ملت‌ها خواست به حمایت و پشتیبانی خود از مردم و گروه‌های مقاومت فلسطین تا زمان توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی در غزه ادامه دهند.

«ابوعبیده» سخنگوی «کتائب القسام» شاخه نظامی حماس نیز با انتشار بیانیه‌ای عملیات ویژه نیرو‌های مسلح یمن و حمله به یک هدف نظامی در تل‌آویو را تبریک گفت.

ابوعبیده گفت که این جنبش ایستادگی ملت یمن در کنار برادران فلسطینی و جانفشانی آنها در این مسیر را ارج می‌نهد.

او اشاره کرد نوع سلاح استفاده شده در عملیات امروز و همچنین هدف موردنظر در این عملیات یک جهش خوب در عملیات‌های محور مقاومت بوده و در مسیر نبرد «طوفان الاقصی» اثرگذار خواهد بود.

سخنگوی قسام گفت: «رژیم صهیونیستی همچنان در باتلاق غزه فرو رفته و ناکامی این رژیم و متحدان آن در رهگیری یک موشک نشان می‌دهد که ناتوان‌تر از آن است که جنگ را در چند جبهه جدید گسترش دهد.»

ابوعبیده در پایان گفت چنانچه دشمن بخواهد در چند جبهه جنگ را گسترش دهد، هزاران موشک در انتظارش خواهد بود و با غافلگیری‌های بیشتری مواجه خواهد شد و از طرفی دیگر، چنین اقدام احمقانه‌ای به این معنا خواهد بود که نتانیاهو رژیم کهنه‌اش را به یک فاجعه حتمی می‌کشاند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.