سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افغانستان در جایگاه هفتم جام باشگاه های والیبال آسیا

تیم والیبال کام ایر افغانستان در آخرین بازی خود در مسابقات والیبال جام باشگاه‌های آسیا در جایگاه هفتمی این رقابت‌ها قرار گرفت.

تیم‌های کام ایر (افغانستان) و اسپورتینگ کلاب (کویت) از ساعت ۲ دیروز (شنبه، ۲۴ سنبله) برای تعیین جایگاه هفتم به مصاف یکدیگر رفتند که تیم کام ایر در این دیدار ۳ بر یک و با امتیاز‌های (۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۳ بر ۲۵ و ۲۹ بر ۲۷) اسپورتینگ کلاب (کویت) را شکست داد و در جایگاه هفتمی این رقابت‌ها قرار گرفت.

کام‌ایر (افغانستان) در مرحله مقدماتی دو شکست برابر فولاد سیرجان و الریان قطر تجربه کرد و در سومین بازی این مرحله موفق به شکست گاز الجنوب شد. این تیم در مرحله یک چهارم نهایی مغلوب نماینده قزاقستان شد تا در ادامه مسابقات برای رتبه‌های پنجم تا هشتم به میدان برود. بازیکنان نماینده کشور در مرحله نیمه‌نهایی نیز نتیجه را به گاز الجنوب عراق واگذار کردند و در آخرین مسابقه خود مقابل اسپورتینگ کلاب کویت موفق به کسب رتبه هفتم شدند.

نماینده افغانستان امسال پنجمین حضور خود را در قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا تجربه می‌کند که بهترین عملکرد خود را نیز ثبت کرده است. نماینده کشور ما در سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ دوازدهم شد، در سالن ۲۰۲۳ در جایگاه چهاردهم قرار گرفت و در سال ۲۰۱۵ رتبه پانزدهم را به خود اختصاص داد.

تیم والیبال اسپورتینگ کلاب (کویت) در مرحله مقدماتی سه شکست برابر نمایندگان قزاقستان، اندونزیا و ایران (شهداب یزد) تجربه کرد و در مرحله نخست حذفی برابر فولاد سیرجان ایرانیان مغلوب شد تا از حضور در جمع چهار تیم برتر باز بماند. نماینده کویت در مرحله نیمه نهایی نیز مغلوب الریان قطر شد و در آخرین دیدار خود مقابل نماینده افغانستان شکست خورد و به جایگاه هشتمی این رقابت‌ها رضایت داد.

گفتنی است دیدار‌های رده‌بندی و فینال این رقابت‌ها نیز ساعت ۲ و ۵ (یکشنبه، ۲۵ سنبله) در سالن اختصاصی شهداب یزد برگزار می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.