سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان اشکذر

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اشکذر گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برنامه‌های مختلف فرهنگی در این شهرستان برگزار می‌شود.

افزونی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اشکذر در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: برنامه‌های مختلف فرهنگی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان اشکذر برگزار می‌شود.

او بیان کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس مراسم رژه نیرو‌های نظامی، انتظامی و بسیجیان به همت بنیاد شهید و سپاه ناحیه در تاریخ ۳۱ شهریور در گلزار شهدای اشکذر برگزار می‌شود.

افزونی اظهار داشت: جشن میلاد پیامبر (ص) و امام جعفر صادق (ع) نیز با همکاری بنیاد شهید و حوزه‌های مقاومت بسیج خواهران و برادران در تاریخ ۳۰ شهریور برگزار می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اشکذر گفت: ویژه برنامه زنگ ایثار و مقاومت به همت بنیاد شهید و حوزه مقاومت بسیج شهدای دانش آموز در تاریخ ۱ مهر سال ۱۴۰۳ در دبیرستان دخترانه دوره اول حلیمه برگزار می‌شود.

او تصریح کرد: دیدار با خانواده‌های شهدا، ایثارگران و فرزندان شهدا با همکاری بنیاد شهید و سپاه ناحیه در تاریخ ۲ مهر ماه در سطح شهرستان اشکذر انجام می‌شود.

افزونی اظهار داشت: دعای توسل و سخنرانی به مناسبت هفته دفاع مقدس نیز به همت بنیاد شهید و هیئت رزمندگان اسلام در تاریخ ۳ مهر ماه در مسجد الزهرا (س) اشکذر برگزار می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اشکذر گفت: عطرافشانی و غبارروبی قبور شهدا نیز به وسیله بنیاد شهید و رده‌های مقاومت بسیج در تاریخ ۵ مهر ماه در گلزار شهدای اشکذر انجام می‌شود.

افزونی اظهار داشت: مراسم آبروی محله نیز برای بزرگداشت شهید سید جلال میرباقری به همت بنیاد شهید، حوزه‌های مقاومت بسیج خاتم الانبیاء (س) و حضرت خدیجه (س) در تاریخ ۵ مهر ماه در منزل پدر شهید برگزار می‌شود.

او بیان کرد: همایش پیاده روی خانوادگی نیز به وسیله بنیاد شهید، سپاه ناحیه و اداره ورزش و جوانان در تاریخ ۶ مهر ماه از سه راه مالیات به طرف گلزار فیروزآباد اشکذر برگزار می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.