سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری ۳۰۰ ویژه برنامه در هفته دفاع مقدس در آبادان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان گفت: امسال بیش از ۳۰۰ برنامه ویژه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان برگزار می‌شود.

 سرهنگ علیرضا امینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان گفت: مهمترین برنامه هفته دفاع مقدس در آبادان، ارج نهادن و تجلیل از پیشکسوتان هشت سال دفاع و حماسه است.

او ادامه داد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس بر اساس مساجد و محله‌محوری برای حرکتی به سوی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارج نهادن به مقام شهدا، ایثارگران و جانبازان اجرا خواهد شد.

آیین تجلیل از پیشکسوتان، صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح، گردهمایی جوانان مدافع گام دوم انقلاب، برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس در مساجد، پخش نماهنگ‌های زمان دفاع مقدس از بلندگو‌های مساجد، اجرای مسابقات کتاب‌خوانی، برگزاری نشست‌های جهاد تبیین و روشنگری در مساجد و محلات، اجرای طرح قرائت وصیت‌نامه شهدا در مساجد و فضاسازی محیطی و تبلیغی از جمله این برنامه‌ها است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌های زنان و مردانی است که توانستند با حضور در جبهه‌های حق علیه باطل و مقاومت برابر دشمنان و استکبار جهانی چهره‌ای متفاوت از ایران اسلامی به دنیا نشان دهند.

هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریور ماه آغاز می‌شود.

برچسب ها: نمایشگاه ، دفاع مقدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.