سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه تبریز مطرح کرد؛

رفاه جامعه به رفاه تمام شهروندان بستگی دارد

 امام جمعه تبریز با بیان اینکه رفاه جامعه به رفاه تمام شهروندان بستگی دارد و نقش و مسئولیت اجتماعی ثروتمندان جامعه در این زمینه مهم است گفت: فکر سرمایه‌دار باید توحیدی باشد.

 حجت‌ الاسلام و المسلمین مطهری اصل در دیدار اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز با وی گفت: اسلام از بیکاری و تنبل‌پروری بیزار است و از مردم خواسته تا عمران و آبادی را در روی زمین گسترش دهند.

وی با تاکید بر اینکه کار ، تولید و اشتغال با دستان مردم و سرمایه داران محقق می‌شود اظهار کرد: دین اسلام هم حق سرمایه‌دار را محترم شمرده و هم به فکر فقرا و نیازمندان است.

حجت الاسلام و المسلمین مطهری اصل با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص اینکه اقتصاد در اولویت است ادامه داد: تلاش برای رونق اقتصادی جامعه و خدمت کردن در این عرصه عبادت است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز گفت: اعضای هیات نمایندگان اتاق تبریز، نماینده واحد‌های تولیدی، صنعتی و بازرگانی استان هستند و بخش بزرگی از تولید ثروت، پرداخت مالیات، ایجاد اشتغال و صادرات بر عهده آنان است.

ژائله افزود: بخش خصوصی و دولت باید دست در دست هم دهند و با هم همکاری کنند تا معیشت مردم و اشتغال در جامعه وضعیت بهتری داشته باشد.

وی اظهار کرد: در این مسیر باید تلاش کرد از تمام نیرو‌های متعهد و متخصص و ایرانیان دلسوز خارج از کشور و از توان و سرمایه آنان برای رشد اقتصاد کشور استفاده کرد.

ژائله با تاکید بر اینکه بخش خصوصی و بزرگان تجارت، صنعت و بازرگانی تبریز و استان همواره به مسئولیت اجتماعی خود واقف بوده‌اند ادامه داد: تبریز به مدد و همت آنان به شهر بدون گدا معروف است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.