سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جشن هفته وحدت در بندرلنگه

در آستانه هفته وحدت مراسم جشنی در مسجد جامع سلطان العلمای اهل سنت بندرلنگه برگزار شد.

از ۱۲ربیع‌الاول بنابر روایات اهل سنت، تا ۱۷ربیع‌الاول بنابر روایت شیعه از ولادت حضرت محمد (صلی الله علیه و آله وسلم) به نام هفته وحدت نامگذاری شده است.

شیخ مسعود راهبر امام جمعه اهل سنت بندرلنگه گفت: وحدت مقوله مهم جهان اسلام است که ما با اتحاد و برادری می‌توانیم دروازه‌های پیشرفت و ترقی و رشد اقتصادی و شکوفایی را در جامعه داشته باشیم.

شیخ  راهبر افزود: می‌بینیم که چطور مردم مظلوم غزه و فلسطین را به خاک و خون می‌کشند لذا اگر ما متحد شویم با این اتحادمان می‌توانیم این رژیم منحوس را از عالم هستی نابود کنیم.

حجت‌الاسلام شریفی امام جمعه شهرستان بندرلنگه هم گفت: امروز شهرستان بندرلنگه غرق در سرور و شادی است و ما می‌بینیم اهل سنت و شیعه کنار هم با صمیمیت و مهربانی این ایام را جشن می‌گیرند.

حجت الاسلام ابراهیمی نماینده ولی فقیه در مجلس خبرگان رهبری نیز در این مراسم گفت: یک مدیر باید برای زیردستان خود الگو باشد مانند حضرت محمد (ص) که با اتحاد، اخوت، انسجام و مهربانی اسلام را به دنیا معرفی کرد.

جشن هفته وحدت در مسجد جامع سلطان العلمای اهل سنت بندرلنگه با حضور از مردم، علمای شیعه و اهل سنت با مولودی خوانی و پخش شیرینی و شربت برگزار شد.

در این مراسم از سردار علی عظمایی فرمانده منطقه پنجم سپاه دریایی بندرلنگه نیز با اهدای لوح قدردانی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان را در پیام رسان های داخلی دنبال کنید:
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.