سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل اتاق بازرگانی خراسان رضوی:

دستگاه دیپلماسی پیگیر مشکلات رانندگان در مرز دوغارون شود

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل اتاق بازرگانی خراسان رضوی گفت: دستگاه دیپلماسی کشور پیگیر حل مشکلات و مسائل مربوط به رانندگان ترانزیتی در مرز دوغارون تایباد شود.

احمد زمانیان گفت: وزارت امور خارجه و دستگاه دیپلماسی پیگیر مشکلات و مسائل مربوط به رانندگان ترانزیتی متردد در مرز دوغارون، نظیر معطلی‌های غیرضروری و توقف‌های طولانی‌مدت شود و برای حل آنها ورود کند.

وی افزود: ناوگان ایرانی پس از ورود به خاک افغانستان و تخلیه بار، چندین روز معطل برگشت به ایران می‌شوند؛ درحالی‌که در هیچ کجای دنیا کامیون‌های خالی در پشت مرز متوقف نمی‌شوند.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل اتاق بازرگانی خراسان رضوی ادامه داد: هزینه‌های حمل بار با این شرایط افزایش می‌یابد و نیز رانندگان دیگر تمایلی به ادامه کار ندارند.

زمانیان بیان کرد: مسئولین دولتی ایران و حکومت سرپرست افغانستان در مرز‌های دو کشور باید با یکدیگر هماهنگ باشند و به‌طور جدی و در اسرع‌وقت مصوبات، تصمیمات و توافقات ملاقات‌های مرزی را اجرایی کنند.

وی تصریح کرد: اتاق بازرگانی، به‌عنوان بخش خصوصی، مشکلات رانندگان ایرانی را می‌داند و آمادگی این را دارند که به دولت دراین‌خصوص کمک کند.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل اتاق بازرگانی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: هم اکنون در گذرگاه زمینی دوغارون، مدیریت واحد مرزی در عمل وجود ندارد و نهاد‌های مستقر در این کانون تجاری به‌صورت غیرمتمرکز تصمیم‌گیری می‌کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.