سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مراجعه به فرمانداری‌ها برای برقراری یارانه نوزادان + فیلم

خانواده‌هایی که موفق به دریافت یارانه نوزاد خود نشدند، با مراجعه به فرمانداری‌ها آن را برطرف کنند.

از ابتدای سال تاکنون برخی از همشهریان از واریزی یارانه فرزند خود گلایه داشتند.

مددی معاون برنامه ریزی و‌توسعه فرمانداری اراک با اشاره به مشکل واریز نشدن یارانه نوزادان تازه متولد شده گفت: هر خانواده‌ای که با این مشکل روبرو‌هستند با مراجعه به فرمانداری می‌توانند این مشکل را برطرف کنند.

‎مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی هم گفت: در ۵ ماهه امسال بالغ بر شش هزار و ۲۰۰ تسهیلات ازدواج و فرزنداوی پرداخت شده و ۶ هزار و ۷۰۰ تسهیلات در صف انتظار بیش از یک ماه هستند.

‎گودرزی با اشاره به عملکرد ضعیف برخی از بانکه در پرداخت تسهیلات افزود: بر این اساس مطالبات لازم انجام و مقرر شد اطلاعات بانک‌ها شفاف‌تر به استانداری منعکس شود و بانک‌هایی که عملکرد ضعیف تری داشتند، مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

دکتر نوشاد رییس مرکز ناباروی رستاک در خصوص انعقاد تفاهم نامه مرکز درمان ناباروری بیمارستان سینا با بانک توسعه تعاون گفت: زوج‌های نابارور با توان مالی پایین را که برای درمان به این مرکز مراجعه می‌کنند برای دریافت تسهیلات قرض الحسنه کم بهره به بانک معرفی کند.

حسینی مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان افزود: با انعقاد این تفاهم نامه تسهیلات بانکی از ۵۰ میلیون تومان تا ۱۰۰ میلیون تومان به زوج‌های نابارور با سود کم اعطا می‌شود.

غفاری مسئول مرکز نفس با اشاره به نجات جنین‌های بی گناه و‌حق زندگی برای همه آدم‌ها گفت: مرکز نفس توانسته امسال تا کنون نزدیک به ۱۰۰ جنین را نجات دهد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.