سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نبرد تمام ایرانی برای فتح جام باشگاه های والیبال آسیا

تیم های والیبال شهداب یزد و فولاد سیرجان ایرانیان در فینال جام باشگاه های والیبال آسیا به مصاف هم می روند.

در چارچوب فینال  بیست و شمشین دوره جام باشگاه‌های والیبال آسیا تیم والیبال شهداب یزد در سالن خانگی اش از ساعت ۱۷ به مصاف فولاد سیرجان ایرانیان می‌رود.

شهداب یزد در محله نیمه نهایی پاولودار کلاب قزاقستان  را در سه ست متوالی به ترتیب با امتیاز‌های ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۹ شکست داد.

فولاد سیرجان ایرانیان نیز در مرحله نیمه نهایی در یک بازی حساس و دیدنی با نتیجه ۳ بر ۲ و با امتیاز‌های ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۱ و ۱۶ بر ۱۴ جاکارتا بهایانگ کارا اندونزی که ستارگانی همچون اروین انگاپت و ژان پاتری را در اختیار داشت را شکست داد و به فینال صعود کرد تا در نهایت جام به یک تیم ایرانی برسد. 

شهداب و فولاد سیرجان با راهیابی به فینال مسابقات جام باشگاه های والیبال آسیا جواز در مسابقات جام باشگاه های جهان را نیز به دست آوردند تا ایران در این مسابقات ۲ نماینده داشته باشد.

شهداب یزد بازیکنان سرشناسی همچون امیر غفور، مسعود غلامی، مرتضی شریفی، و محمدرضا موذن  را در اختیار دارد.

در سوی مقابل فولاد سیرجان ایرانیان نیز سید محمد موسوی، مجتبی میرزاجانپور، امیرحسین اسفندیار و مهدی مرندی که بازیکنان به نامی در والیبال آسیا و جهان به شمار می‌روند را در اختیار دارد و مسلما این بازی به دلیل حضور این ستارگان دیدنی خواهد بود.

همچنین دیدار رده‌بندی این مسابقات از ساعت ۱۴ بین تیم‌های پاولودار والیبال کلاب (قزاقستان) – جاکارتا بهایانگ کارا پرِسیسی (اندونزی) برگزار خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.