سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آموزش و پرورش کبودراهنگ نیازمند بیش از ۱۰۰ معلم

رییس آموزش و پرورش کبوداهنگ گفت: مدارس این شهرستان نیازمند ۱۹۹ معلم برای سالتحصیلی جدید است که بخشی از آن تامین شد و اکنون با کمبود ۱۲۰ معلم مواجه هستیم.

سید صالح اسدی تصریح کرد: بخشی از کمبود معلم با جذب دانشجویان ترم آخر، استخدام و جذب نیرو رفع شد، اما همچنان نیازمند جذب معلم هستیم.

وی اضافه کرد: از دیگر مشکلات بزرگ آموزش و پرورش کبودرآهنگ کمبود فضای آموزشی برای دانش آموزان مقطع ابتدایی و متوسطه اول است.

رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان کبودراهنگ ادامه داد: بنابراین در این راستا باید چهار مدرسه ابتدایی و ۲ مدرسه در مقطع متوسطه اول راه اندازی شود تا شلوغی و ازدحام دانش آموزان در کلاس‌ها کاسته شود.

اسدی افزود: شمار دانش آموزان حاضر در کلاس‌های درس به ۴۰ تا ۴۲ نفر افزایش یافته است چرا که خروجی دانش آموزان مقطع دوازدهم کاهش و ورودی‌ها افزایش داشته است.

وی گفت: مدارس این شهرستان کمبود میز و نیکمت نیز دارد در حالیکه قرار بود اداره کل نوسازی مدارس این تجهیزات را ۲ هفته پیش تحویل دهد.

رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان کبودراهنگ اظهار کرد: ۲۶ هزار دانش آموز سالتحصیلی جدید در ۲۷۲ مدرسه و یک هزار و ۱۲۶ کلاس درس با آغاز سالتحصیلی جدید کسب علم و دانش را در محضر ۲ هزار معلم آغاز می‌کنند.

شهرستان کبودراهنگ با ۱۴۰ هزار نفر جمعیت، سه بخش، سه شهرستان و ۱۲۷ روستا، ۱۹ درصد مساحت استان همدان را تشکیل داده است.

سال گذشته ۳۲۴ هزار دانش آموز در ۲ هزار و ۶۰۰ واحد آموزشی یا مدرسه استان همدان تحصیل کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.