سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت نام ۹۹.۵ درصد دانش آموزان ابتدایی در مدارس بیرجند

معاون آموزش ابتدایی مدیریت آموزش و پرورش بیرجند از ثبت آمار ۹۹.۵ درصدی ثبت نام دانش آموزان ابتدایی در مدارس این شهرستان خبر داد.

حسینی معاون آموزش ابتدایی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بیرجند با بیان اینکه بیش از ۴۲ هزار دانش‌آموز در دوره ابتدایی ثبت‌نام کرده‌اند گفت: زنگ شکوفه‌ها امسال ۲۷ شهریور نواخته می‌شود که روز آغاز به کار مدارس برای کلاس اولی‌ها است.

او با بیان اینکه جشن شکوفه‌ها به صورت محوری در یکی از مدارس بیرجند با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد افزود: سایر مدارس نیز با توجه به امکاناتشان برنامه‌های خاصی خواهند داشت.

حسینی ادامه داد: همکاران تلاش می‌کنند یک فضای امن و بانشاط را برای حضور کلاس اولی‌ها آماده می‌کنند.


بیشتر بخوانید


معاون آموزش ابتدایی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بیرجند با بیان اینکه ۴۲ هزار دانش آموز در دوره ابتدایی ثبت نام کرده‌اند ادامه داد: این آمار معادل ۹۹.۵ درصد است و نشان از درصد بالای ثبت‌نام‌ها دارد و امیدواریم با تکمیل ثبت اطلاعات دانش‌آموزان در سامانه‌ها به رقم بالاتری برسد.

او با بیان اینکه هر سال یک روز قبل از بازگشایی مدارس جشن شکوفه‌ها را داریم تصریح کرد: جشن شکوفه‌ها برای ورود کلاس اولی‌ها است و برای آشنایی دانش آموزانی است که بار اول پا به دنیای مدرسه می‌گذارند، جشن غنچه‌ها نیز برای نوآموزان پیش دبستانی برگزار می‌شود. کلاس اولی‌های ما هم یک روز قبل از همه به مدرسه می‌روند.

حسینی گفت: اقدامات خیلی خوبی انجام شده که ما بتوانیم سال تحصیلی جدید را طوری آغاز کنیم که نگرانی در رابطه با خالی بودن کلاس‌ها از معلم نداشته باشیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.