سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بخشودگی بیش از ۲۴ میلیاردی جرائم مالیاتی قابل بخشش

مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی از بخشودگی ۲۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی جرائم قابل بخشش مالیاتی در شهریور امسال خبر داد.

کریمدادی مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی گفت: برای بخشودگی جرائم قابل بخشش مالیات‌های مستقیم و ارزش افزوده به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و تکریم مؤدیان مالیاتی فقط یک روز باقی مانده است و در شهریور امسال ۲۴ میلیار و ۸۰۰ میلیون تومان از این جرائم بخشوده شده است.

او افزود: به موجب این دستورالعمل که تا روز یکشنبه ۲۵ شهریور فرصت باقی دارد، اختیار بخشودگی جرائم قابل بخشش موضوع قانون مالیات‌های مستقیم و قانون مالیات بر ارزش افزوده برای اشخاص حقیقی تا سقف یک میلیارد تومان و برای اشخاص حقوقی تا سقف سه میلیارد تومان برای هر سال یا دوره حسب مورد در صورت پرداخت بدهی مالیاتی هر سال یا دوره به ادارات کل استانی تفویض شده است.  


بیشتر بخوانید


کریمدادی بیان کرد: هدف ما حمایت همه جانبه از فعالیت‌های اقتصادی سالم و مولد است و با توجه به اخبار و اطلاعیه‌ها و پیامک‌های مستمر در این خصوص، امیدواریم تمامی واجدان شرایط در این مهلت یک روزه به ادارات امور مالیاتی محل سکونت خود مراجعه و از این تسهیلات برخوردار شوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.