سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاتنهام - آرسنال/ نبرد مهیج شمال لندن فرا رسید + فیلم

در مهمترین بازی هفته چهارم لیگ برتر انگلیس تاتنهام میزبان آرسنال است.

در مهمترین بازی هفته چهارم لیگ برتر انگلیس تیم فوتبال تاتنهام هاتسپر از ساعت ۱۶:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه خانگی اش میزبان همشهری خود آرسنال است تا باز هم دربی مهیج شمال لندن برگزار شود.

تاتنهام و آرسنال برای اولین بار در سال ۱۹۰۹ به مصاف هم رفتند و در  ۱۹۵ بازی گذشته آرسنال ۸۲ و تاتنهام ۶۱ بار پیروز شده اند. ۵۲ بازی نیز با تساوی به پایان رسیده است.

در ۶۴ بازی لیگ برتری بین تاتنهام و آرسنال، اسپرز ۱۵ برد و توپچی‌ها ۲۵ برد داشته‌اند و ۲۳ بازی نیز با تساوی به پایان رسیده است.

تاتنهام در ۵ مورد از ۷ تقابل لیگ برتری اخیرش با آرسنال، مغلوب شده است و فقط ۱ برد و ۱ تساوی به دست آورده است.

رویارویی تاتنهام و آرسنال، بیشترین پنالتی (۲۶) و بیشترین پنالتی گل شده (۲۴) را در تاریخ مسابقات لیگ برتر به خود دیده است.

از نکات بازی پیش رو  این است که تاتنهام در هر سه بازی لیگ برتری آخرش برابر آرسنال، شاهد گل به خودی زدن بازیکنانش بوده است. در تاریخ لیگ برتر، سابقه نداشته است که تیمی در چهار رویارویی پیاپی برابر حریفی خاص، گل به خودی بزند.

ریچارلیسون و ایو بیسوما مصدومان تاتنهام هستند که قطعا به این بازی نخواهند رسید. میکی فان‌دی‌فن و دومینیک سولانکه هم آسیب دیده هستند، اما احتمالا در نبرد شمال لندن حاضر خواهند بود.

در سوی مقابل مارتین اودگارد کاپیتان توپچی‌ها در فیفادی گذشته مصدوم شد و کادر پزشکی توپچی‌ها در تلاش هستند تا او را به این بازی برسانند. کیران تیرنی، میکل مرینو و تاکهیرو تومیاسو هم به‌دلیل مصدومیت به این دیدار نخواهند رسید.

وضعیت گابریل ژسوس و ریکاردو کالافیوری نامشخص است. دکلان رایس هم به خاطر کارت قرمزی که مقابل برایتون گرفت از همراهی تیمش در این بازی مرحوم است.

آرسنال با ۷ و تاتنهام با ۴ امتیاز در جایگاه‌های ششم و سیزدهم جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارند و پیروزی در این بازی می‌تواند جایگاه‌ها آن‌ها در جدول را بهتر کند.

۱۰ گل برتر دربی شمال لندن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.