سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام خبر داد

تماس ۵۰ هزار مشترک با سامانه ۱۲۲ آب و فاضلاب ایلام

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: بیش از ۵۰ هزار مشترک با سامانه ۱۲۲ حوادث آب و فاضلاب این استان از ابتدای سال تا کنون خبر داد.

محمد محمدی اظهار کرد: این تعداد تماس تلفنی با سامانه ۱۲۲ در سطح شهرستان‌ها و مناطق غیر تحت پوشش توسط مشترکان صورت گرفته است.

وی افزود: تماس‌های برقرار شده در سامانه ارتباطات مشتریان (crm) بیشتر در حوزه افت و قطعی آب، اعلام حوادث آب و فاضلاب و سئوالات مربوط به حوزه مشترکان و انشعابات خانگی بوده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام تاکید کرد: پس از تماس با سامانه ۱۲۲ و ثبت حوادث، کد رهگیری برای مردم و مشترکان و ناظران شرکت ارسال می‌شود.

محمدی با بیان اینکه تلفن ۱۲۲ برای پاسخگویی و پیگیری در سطح استان تعریف شده است، یادآور شد: مشترکان با گزارش هرگونه حادثه، قطعی یا افت فشار به سامانه ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب استان را در اصلاح شکستگی‌ها در اسرع وقت یاری کرده و از هدر رفت آب جلوگیری نمایند.

وی بیان کرد: با اقدامات مثبتی که در حوزه بهره برداری (شبکه و تاسیسات) انجام شده، طبق آمار سامانه ارتباطات مردمی (۱۲۲) شاهد کاهش محسوس تماس‌ها در خصوص افت فشار به ویژه در مناطق بالادست شهر ایلام بوده‌ایم.

مدیرعامل آبفای ایلام اضافه کرد: فرسودگی شبکه توزیع آب شهر ایلام از چالش‌های اصلی شرکت آبفا برای توزیع آب است ک با کمک دولت و مسئولان استانی در این راستا گام‌های اساسی برداشته شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.