سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲ کشته و ۷ مصدوم بر اثر تصادف ۲ خودروی سواری در پارک ملی گلستان

در پی تصادف دو خودروی سواری در پارک ملی گلستان ۲ نفر جان باختند و هفت نفر مصدوم شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: این حادثه عصر امروز در جاده پارک ملی گلستان، در کیلومتر پنج بعد از پاسگاه ایست و بارزسی تنگراه به سمت خراسان شمالی بین ۲ دستگاه خودروی سواری تیبا و پژو ۴۰۵ روی داد که ۲ نفر از سرنشینان این خودرو‌ها در محل حادثه جان خود را از دست دادند و هفت نفر دیگر مصدوم شدند.

قاسم غریب آبادی افزود: پس از گزارش این حادثه ۶ نفر از نیرو‌های پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر مستقر در تنگراه و سه راهی گالیکش در قالب سه تیم به محل حادثه اعزام شدند.

او گفت: نیرو‌های امدادی هلال احمر گلستان با ۲ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه ست نجات در محل حادثه حاضر و ضمن رهاسازی ۲ نفر از مصدومان، در مجموع سه نفر شامل یک مرد ۳۸ ساله، یک خانم ۳۰ ساله و یک کودک یک ساله را به بیمارستان رسول اکرم (ص) شهرستان کلاله منتقل کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان افزود: نیرو‌های مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس ۱۱۵ استان هم چهار مصدوم دیگر این حادثه را به مراکز درمانی انتقال دادند.

او گفت: نجاتگران، راننده خودروی تیبا را که محبوس شده بود با ابزار فنی نجات رهاسازی کردند و پیکر یکی از جان‌باختگان که راننده پژو ۴۰۵ بود هم با تلاش عوامل هلال‌احمر رهاسازی شد.

برچسب ها: هلال احمر ، تصادف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.