سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد کارگروه توسعه مهارت در استانداری قم

کارگروه مهارت با هدف رشد و توسعه مهارت و زمینه‌های شغلی به عنوان پنجمین کار گروه استانداری قم آغاز به کار کرد.

کارگروه مهارت با هدف رشد و توسعه مهارت و زمینه‌های شغلی در بین دانش آموزان و فارغ التحصیلان دانشگاهی استان قم به عنوان پنجمین کار گروه استانداری قم آغاز به کار کرد.

استاندار قم در چهارمین جلسه برنامه ریزی و توسعه استان قم با تاکید بر ضرورت راه اندازی رشته‌های مهارت محور در نظام آموزشی استان گفت: مهارت آفرینی در نطام آموزشی باید از رویکرد‌های اصلی آموزشی پرورش و نظام دانشگاهی باشد.

 سید محمدآقا میری افزود: فراهم کردن زمینه‌های فن و مهارت آموزی از مهمترین ماموریت‌های این کار گروه است و اعضای این کار گروه باید مسائل و مشکلات حرفه آموزی و مهارت آفرینی و رشد و توسعه کار آفرینی را شناسایی کنند و شاهد رشد و ارتقا سطح مهارتی جوانان و نوجوانان استان باشیم.

وی تاکید کرد: توسعه مهارت در بین نوجوانان و جوانان مهم است و بر اساس مصوبه هیئت وزیران اعضا این کار گروه برای مهارت آموزی دانش آموزان و فارغ التحصیلان دانشجویی اقدام کنند.

همچنین در شورای برنامه ریزی و توسعه استان اعضا با ایجاد دو مجتمع دامداری سنگین، احداث راهدار خانه مرکزی کهک، احداث دو باب کارخانه تولید کفش در جاده کاشان و حفظ زمین‌های جنوب شهر قم برای مسکن و شهر سازی موافقت کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.