سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی شرکت گاز چهارمحال‌وبختیاری برای عبور از فصول سرد سال

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال‌وبختیاری از آمادگی کامل نیرو‌های امدادی و عملیاتی برای عبور از فصول سرد سال در این استان خبر داد.

جهانبخش سلیمیان اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها و با توجه به تجربیات سال‌های گذشته با تمهیدات انجام‌گرفته در خصوص مقاوم‌سازی و پایداری شبکه‌های گازرسانی زمستان امسال هم بدون مشکل سپری خواهیم کرد.

وی به اقدامات شرکت گاز چهارمحال‌وبختیاری در خصوص تعمیرات اساسی ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز اشاره کرد و افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته در طول سال در حوزه تعمیرات و ابزاردقیق برنامه‌های منسجمی را برای اورهال ایستگاه‌های تقلیل فشار انجام داده‌ایم و در موارد ضروری نسبت به تعمیر و تعویض شیر‌ها و تجهیزات، مقاوم‌سازی تأسیسات گاز برای برطرف‌کردن ایرادات ممکن و ارتقای ضریب پایداری شبکه‌ها اقدام شده است.

سلیمیان به آمادگی همه نیرو‌های امدادی و عملیاتی برای ارائه خدمات به بیش از ۳۷۰ هزار مشترک و گذر از زمستان اشاره کرد و گفت: شرکت گاز چهارمحال‌وبختیاری در حوزه‌های فنی و امدادی از تمام توان خود برای حفظ پایداری شبکه‌های گاز بهره می‌گیرد و این مهم زمانی که با همراهی مشترکان در مدیریت مصرف گاز طبیعی همراه باشد، زمینه‌ساز حفظ تعادل و تأمین پایدار جریان گاز در اقصی‌نقاط استان خواهد بود؛ لذا مجدداً ضرورت رعایت دمای رفاه در محیط استفاده از گرمایش گاز مورد تأکید قرار می‌گیرد.

وی بیان داشت: چهارمحال‌وبختیاری به لحاظ شرایط آب‌وهوایی جزو مناطق سردسیر و کوهستانی کشور محسوب شده و با زمستان‌های سرد و پربرف شناخته می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.