سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

طرح ساماندهی و کنترل اتباع بیگانه به صحن علنی مجلس می رود

عزیزی گفت: به زودی طرح ساماندهی و کنترل اتباع بیگانه وارد صحن علنی مجلس می‌شود.

 ابراهیم عزیری با اشاره به اینکه اتباع غیرمجاز در طرح‌های جدید امنیتی، برای خروج از کشور همکاری کنند، گفت:  هر گونه کم کاری در خصوص طرد اتباع خارجی غیرمجاز ترک فعل محسوب و با آن برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه به زودی طرح ساماندهی و کنترل اتباع بیگانه وارد صحن علنی مجلس می‌شود، افزود: این طرح پس از طی مراحل از باب قانونگذاری، اختیارات خوبی به دستگاه‌های متولی می‌دهد.

 رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در کرمان تاکید کرد: مجلس روی مسأله خواهران و برادران افغانستانی حساس است و با حساسیت نیز اقدام می‌کند و اگر دستگاه‌های اجرایی نسبت به ساماندهی و طرد فوری اتباع اقدام نکنند، ترک فعل محسوب می شود و مجلس شورای اسلامی با جدیت موضوع را دنبال می‌کند.

بهنام سعیدی، نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس از رودخانه خشک شده هلیل رود بازدید کردند. 

وی با بیان اینکه با خشک شدن این رودخانه زندگی یک میلیون ساکنین جنوب تخت تاثیر قرار گرفته است، افزود: باید هر چه سریع تر وضعیت آب هلیل رود مشخص شود. 

سعیدی همچنین با اشاره به موضوع به فروش نرفتن محصولات کشاورزی جنوب از وزارت کشاورزی خواست که این موضوعات را هر چه سریع تر در دستور کار قرار دهد.‌

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.