سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان فعالیت سارق حرفه‌ای و سابقه دار مغازه در شهر یزد

رئیس پلیس آگاهی استان یزد، از دستگیری سارق سابقه دار مغازه با ۴ میلیارد ریال اموال سرقتی در یزد خبر داد.

سرهنگ کارآگاه حمیدرضا زارع  رئیس پلیس آگاهی استان یزد گفت: در پی وقوع سرقت لوله‌های مسی به ارزش تقریبی ۴ میلیارد ریال از مغازه‌ای در سطح شهر یزد با وصول پرونده به پلیس‌آگاهی، به جهت اهمیت و حساسیت موضوع، مراتب جهت پیگیری و کشف سرقت و شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه و تخصصی در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرارگرفت.

وی بیان داشت: با تشکیل تیمی از کارکنان زبده، پرونده جمع بندی و در اختیار تیم بررسی کننده قرار گرفت که با بررسی محل سرقت و اقدامات فنی و تخصصی محل وقوع جرم مشخص شد سارق با شیوه و شگرد تخریب اقدام به سرقت نموده و از محل متواری شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان یزد افزود: با استفاده از اقدامات فنی و اطلاعاتی، نهایتا سارق شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه و منسجم پلیسی در هنگام فروش اموال مسروقه دستگیر و به مقر دلالت داده شد که در تحقیقات و بازجویی‌های تخصصی بعمل آمده با توجه به مستندات و قرائن جمع آوری شده به صراحت به ارتکاب سرقت اعتراف کرد.

سرهنگ کارآگاه حمیدرضا زارع  با اشاره به معرفی سارق به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: شهروندان ضمن رعایت هشدار‌های پلیسی در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در سطح شهر، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.