سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آسفالت بیش از ۱۱۱ هزار مترمربع معابر در هفته پنجاه وششم در شیراز

اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز اعلام کرد: در طول هفته پنجاه و ششم، ۱۱۱ هزار و ۵۲۰ مترمربع معابر مناطق این کلان‌شهر به میزان ۱۳ هزار و ۱۲۰ تُن آسفالت شده است.

اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز اعلام کرد: میزان آسفالت انجام‌شده در طول هفته پنجاه و ششم، ۱۱۱ هزار و ۵۲۰ مترمربع معابر مناطق این کلان‌شهر به میزان ۱۳ هزار و ۱۲۰ تُن بوده است.

عملیات درزگیری در کمربندی امام خمینی (ره) و تراش و ترمیم آسفالت در بولوار تخت جمشید از پروژه‌های معاونت فنی و عمرانی شهرداری شیراز بوده است.

لکه‌گیری آسفالت در سطوح مناطق ۱، ۲، ۴، ۵، ۶، ۷ و ۹ و روکش آسفالت در معبر آسفالت قدیمی در سطوح مناطق ۱، ۳، ۴، ۷، ۱۰، ۱۱، فرعی‌های خیابان شهید آقایی و ایمان جنوبی در منطقه ۴، فرعی‌های خیابان شهید کامفیروزی و شهید اسماعیلی در منطقه ۹، خیابان مریم کوچه‌های ۲، ۳ و ۴، کوچه ۱۳ آزادگان، فرعی‌های بولوار خلبان شهید کرمی و فرعی‌های خیابان مردمی در منطقه ۱۱ و بولوار‌های صادقیه و مردانی از پروژه‌های سازمان عمران و بازآفرینی و فضای شهری بوده است.

روکش آسفالت در معابر خاکی (زیرسازی) شده در بولوار گندم و خیابان بابونه و کوچه‌های ۹ و ۱۱ پارسیان شمالی، کوچه مسجد اکبرآباد، کوچه اطراف بوستان آذرخش و کوچه کنار بوستان زیباشهر در منطقه ۳، معبر اصلی دوکوهک و کوچه ۱۱ شهید سجادی در منطقه ۱۰ انجام‌گرفته است.

طی پنجاه‌وشش هفته سپری‌شده از آغاز جهش آسفالت تاکنون ۲ میلیون و ۶۲۸ هزار و ۲۰۲ مترمربع از معابر مناطق شیراز به میزان ۳۲۶ هزار و ۹۲۴ تُن آسفالت انجام‌گرفته است.

انتهای پیام 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.