سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح دفتر خدمات ویژه سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی خارجی فراجا در شیراز

طی مراسمی با حضور استاندار فارس و جمعی از مسئولان دفتر خدمات ویژه سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی خارجی فراجا در محل مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان فارس افتتاح شد.

استاندار فارس در آیین افتتاح این دفتر با ابراز امیدواری از اینکه آغاز به کار دفتر فراجا در مرکز خدمات سرمایه‌گذاری نتایج خوبی برای فارس در پی داشته باشد، گفت: طبیعتاً سرمایه‌گذاری برای توسعه کشور و استان امری لازم ضروری و غیر قابل اغماض است.

 محمدهادی ایمانیه با بیان اینکه فارس، چهارمین استان پس از تهران و خراسان رضوی و قم است که این دفتر در آن فعال می‌شود، اظهار کرد: فراجا بر اساس اولویت‌های استانی مسیر سرمایه‌گذاران خارجی را در حوزه‌های تخصصی خود تسهیل می‌کند.

او بر ضرورت آماده‌سازی بستر‌ها برای سرمایه‌گذاری خارجی تاکید کرد و در ادامه با اشاره به اینکه جمع زیادی از استان فارسی‌ها مقیم کشور‌های خارجی به ویژه کشور‌های حوزه خلیج فارس هستند، افزود: با توجه به وجود ایرانیان گرانقدر در کشور‌های خارجی باید فرایند و برنامه‌ریزی‌ها به سمتی سوق یابد که این سرمایه‌ها در استان فارس و کشور عزیزمان در مسیر تولید و اشتغال‌زایی سرمایه‌گذاری شود.

نماینده عالی دولت در فارس در پایان نیز گفت: از ابتدای سال که رهبری دستور به جهش تولید با مشارکت مردم داده‌اند هفته‌ای دو نوبت و به صورت مستقیم با سرمایه‌گذاران داخلی در قرارگاه اقتصادی کوثر چهره به چهره ملاقات می‌کنم تا برای رفع موانع آنان راه چاره‌ای اتخاذ کنیم؛ این دفتر نیز برای جذب سرمایه‌گذاران مقیم خارج از کشور ان‌شاءالله اثرگذار و مهم است.

انتهای پیام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.