سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازگشت ناگروه ٩٨ نیروی دریایی ارتش از ماموریت بین المللی

ناوگروه رزمی ٩٨ نداجا پس از ١٢۶ شبانه روز مأموریت در خلیح عدن و دریای سرخ و آب‌های دوردست به کشور بازگشت.

این ناوگروه که در قالب ناوشکن تمام ایرانی جماران و ناوبندر پشتیبانی رزمی بوشهر برای تأمین امنیت خطوط مواصلاتی کشتیرانی کشورمان در خلیح عدن و دریای سرخ حضور داشت، صبح امروز پس از پایان ماموریت در منطقه یکم امامت بندرعباس پهلو گرفت.

معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش در مراسم استقبال از این ناوگروه، اجرای موفقیت آمیز مأموریت تأمین امنیت خطوط مواصلاتی کشتیرانی کشورمان در آب‌های دوردست را در راستای فرامین رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: با وجود شرایط حساس نظامی حاکم بر خلیج عدن و دریای سرخ، ناوشکن جماران با پشتیبانی ناوبندر پشتیبانی رزمی بوشهر، با قوت و قدرت از خطوط مواصلاتی کشتیرانی کشورمان شامل کشتی‌های تجاری و نفتکش جمهوری اسلامی ایران حراست و حفاظت کرد.

امیر دریادار بلوچ افزود: هم اکنون ناوشکن تمام ایرانی دنا با پشتیبانی ناوبندر پشتیبانی رزمی بوشهر در قالب ناوگروه ٩٩ رزمی نداجا، در حال حراست و صیانت از منافع ملی کشورمان در خلیج عدن و دریای سرخ است.

امیر دریادار جلیل مقدم فرمانده قرارگاه مقدم ناوگان جنوب نداجا نیز در این مراسم گفت: حضور مقتدرانه ناوگروه‌های نیروی دریایی راهبردی ارتش در دریا‌های دوردست، تضمین کننده امنیت مسیر دریایی برای کشتی‌های تجاری و نفتکش ایران اسلامی و سایر کشور‌های دوست است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان را در پیام رسان های داخلی دنبال کنید:
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.