سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تولید نیمی از تجهیزات مدارس کشور در شرکت‌های صندوق ذخیره فرهنگیان

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: ۵۱ درصد نیاز‌های تجهیزاتی وزارت آموزش و پرورش در شرکت‌های صندوق ذخیره فرهنگیان تامین می‌شود.

محسن احمدی، مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان در آستانه سال تحصیلی جدید و در جریان بازدید از کارخانجات شرکت تجهیزات مدارس ایران در شهر ساری، از تأمین ۵۱ درصد نیاز‌های تجهیزاتی وزارت آموزش و پرورش از جمله میز و صندلی، تخته سفید و سایر اقلام توسط شرکت‌های تابعه این صندوق خبر داد.

 احمدی با اشاره به سیاست محوری صندوق ذخیره جهت تعامل بیشتر و همکاری موثرتر با مجموعه آموزش و پرورش کشور، ادامه داد: شرکت‌های تابعه صندوق ذخیره فرهنگیان با هم‌افزایی، تعریف و اجرای طرح‌ها و پروژه‌های مشترک و گسترش فعالیت‌های درون گروهی قرار است بیش از گذشته در خدمت نظام آموزشی کشور قرار گیرند.

احمدی با اشاره به توان فنی بالا و کیفیت مناسب محصولات این شرکت، افزود: امکان تأمین بیش از ٧٠ درصد از نیاز‌های آموزش و پرورش در این شرکت وجود دارد و لازم است با بهره‌گیری از پتانسیل‌های موجود و همچنین اقناع مسئولان شرایط فراهم گردد.

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان ورود شرکت‌های تابعه صندوق ذخیره به بازار سرمایه را راهبرد کلی صندوق ذکر و تصریح کرد: تکلیف صندوق همچنین اراده هیات امنا و هیات مدیره بر این معطوف شده است که بورسی شدن را به عنوان اولویت در دستور کار قرار دهد؛ بنابراین این شرکت با توجه به سوددهی  و شرایط مناسب خود آمادگی برای ورود به بازار بورس را دارد.

وی با اشاره به اهمیت صادرات محصولات و مدنظر قرار دادن بازار آسیای میانه، عراق و پاکستان بیان کرد: ضرورت دارد که برنامه سالیانه با نگاه اقتصادی داشته باشیم و اهداف بازرگانی را در جامعه هدف مدنظر قرار دهیم.

مدیرعامل صندوق ذخیره، گفت: با توجه به امکانات این شرکت و روند تولید، تجهیزات مدارس فقط از بخشی از ظرفیت خود استفاده کرده که باید در این زمینه اهتمام جدی صورت پذیرد.  

وی با اشاره به تولید محصولات جدید و پرتقاضا با تکیه بر فناوری‌های روز در این شرکت بر ضرورت فعال شدن بخش بازاریابی نوین تأکید کرد و گفت: این شرکت با همکاری و هم‌افزایی صندوق ذخیره فرهنگیان و وزارت آموزش و پرورش، موفق به ایجاد نمایندگی و عاملیت فروش در کلیه مراکز استان‌ها شده و محصولات و خدمات خود را در سراسر کشور در دسترس مشتریان قرار داده است و ضرورت دارد این روند توسعه ادامه یابد.  

مدیرعامل این شرکت نیز در این بازدید، توسعه زیرساخت‌ها و نوسازی و بروزرسانی تجهیزات و دستگاه‌ها و خطوط تولید را از برنامه‌های این مجموعه دانست و گفت: برای نخستین بار ساخت کلاس‌های درس پیش ساخته (کانکس) با امکانات مناسب در دستورکار شرکت ما قرار گرفته است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.