سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح مبارزه با خریداران اموال مسروقه و صنوف متخلف

معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فراجا گفت: با اجرای طرح مبارزه با خریداران اموال مسروقه و صنوف متخلف قریب به یک هزارو ۴۰۰ فقره سرقت کشف و ۴۷۳ نفر مالخر دستگیر شدند.

سرهنگ محمدرضا اکبری معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فراجا گفت: در راستای مقابله با خریداران و مالخران اموال مسروقه، طرحی با این موضوع با محوریت شناسایی و دستگیری مالخران به مدت سه روز با استفاده از کلیه امکانات این پلیس به مرحله اجرا در آمد.

وی با اشاره به اینکه این طرح در اواخر ماه گذشته اجرا شد، افزود: کارآگاهان در اجرای این طرح تعداد ۴۷۳ نفر مالخر دستگیر و همچنین یک هزارو ۳۹۵ فقره سرقت کشف کردند.

معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فراجا با بیان اینکه کاهش و کنترل نسبی وقوعات جرم و افزایش کشف از جمله اهداف این طرح بود، خاطرنشان کرد: طبق گزارشات، در این طرح از ۹۵۷ واحد صنفی بازدید شد که به تعداد ۱۸۰ واحد اخطار به پلمب صادر شد.

بر اساس گزارش سایت پلیس، وی با بیان اینکه اجرای اینگونه طرح‌ها با قوت و قدرت در کشور ادامه دارد، از شهروندان خواست که هر گونه مورد مشکوک در خصوص نگهداری اموال مسروقه را با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.