سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان در آبیک

رییس هیات تیراندازی با کمان استان قزوین از برپایی اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان در رشته کامپوند از امروز به مدت ۱۰ روز در شهرستان آبیک خبر داد.

ابراهیم برخورداری رییس هیات تیراندازی با کمان استان قزوین گفت: سومین دوره اردوی تیم ملی تیر اندازی با کمان در رشته کامپوند در ۲ بخش مردان و زنان از امروز تا سوم مهرماه به مدت ۱۰ روز در جایگاه روباز مجموعه پیامبر اعظم (ص) شهرستان آبیک قزوین برپا است.

وی اضافه کرد: ملی پوشان تیراندازی با کمان در رشته کامپوند در این اردو برای مسابقات کاپ آسیایی که بهمن ماه در تایلند برگزار می‌شود، آمده خواهند شد.

برخورداری گفت: اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان در رشته کامپوند و در رده سنی بزرگسال زیر نظر اسماعیل عبادی سرمربی تیم ملی تیراندازی با کمان برگزار شده که در آن ۱۲ ملی پوش شامل ۶ ورزشکار زن، ۶ ورزشکار مرد و پنج ورزشکار کامپوندی استان قزوین در طول ۱۰ روز تمرین می‌کنند.

رییس هیات تیراندازی با کمان استان قزوین عنوان کرد: از فدراسیون تیراندازی با کمان درخواست کردیم تا پنج مربی استان قزوین نیز در کنار کادر فنی تیم ملی قرار بگیرند تا از تجربیات کادر فنی بهره‌مند شوند.

برخورداری تاکید کرد: این اردو با مشارکت فرمانداری و شهرداری آبیک برپا شده و از امکانات اداره کل ورزش و جوانان استفاده می‌شود که اگر اهتمام مسوولان نبود، امکان میزبانی از تیم ملی فراهم نمی‌شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.