سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وفاق ملی یک ضرورت است

فرمانده سپاه صاحب الامر (ع) قزوین گفت: حفظ وفاق ملی در تمام ابعاد سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و ملی در این شرایط یک ضرورت است.

سردار پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر (ع) قزوین در مراسم هدایت سیاسی کارکنان انتظامی که در حسینه امام علی (ع) ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، گفت: شرایط حاکم بر کشور و منطقه به سمتی رفته که رییس جمهور منتخب باید توجه ویژه‌ای بر وفاق ملی اختصاص دهد.

وی اضافه کرد: وفاقی که مورد تاکید قرار دارد باید بر حول اهداف کلان کشور، سیاست‌های خارجی مقام معظم رهبری و اجرای قوانین مجلس شکل بگیرد تا بتواند کشور را با موفقیت‌های متنوع همراه سازد.

سردار پاسدار رفیعی آتانی بیان کرد: ایام دفاع مقدس مهمترین دورانی است که می‌توان از آن به عنوان وفاق ملی در تاریخ کشور یاد کرد، در روز‌های جنگ که رزمندگان با شور و شوق به دور از هرگونه نگاه قومیتی، سیاسی به جبهه‌های جنگ اعزام می‌شدند، با ظرفیت و توانایی که داشتند از کشور حراست کردند.

این مقام ارشد نظامی در استان قزوین ادامه داد: ابعاد حادثه دلخراش سقوط بالگرد رییس جمهور دولت سیزدهم به نحوی بود که می‌توانست هر کشور و دولتی را دچار تزلزل کند، اما همه دنیا شاهد بود که با کاردانی و درایت مقام معظم رهبری اداره امورات کشور بدون کوچکترین خللی جریان داشت و علاوه بر میزبانی از نمایندگان بیش از ۹۰ کشور در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت، انتخابات ریاست جمهوری در ۲ نوبت با مشارکت بیش از ۵۰ میلیون نفر برگزار شد.

سردار پاسدار رفیعی آتانی به تحولات نظامی و سیاسی در منطقه اشاره کرده و بیان داشت: طوفان الاقصی پاسخ محکم و دندان شکنانه‌ای در قبال ظلم ۷۶ ساله رژیم صهیونیستی و آمریکا بر مردم مظلوم فلسطین بود.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین گفت: این جریان مقاومت که در اشکال و نام‌های مختلف در لبنان، یمن، سوریه، عراق و فلسطین شکل گرفته و در حال فراگیری در سرتاسر جهان است، موجب تقسیم تمرکز و قدرت استکبار جهانی و توام با آن پایان سلطه و زورگویی شده است، تا جایی که هر یک از محور‌های مقاومت در عملیات‌های خود ضربات سنگین با تلفات بالایی از نیرو‌های انسانی و تجهیزات دشمن وارد کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.