سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کدینگ یک هزار و ۶۰۲ کارت سوخت در سراوان

مسئول ناحیه نفت سراوان با اشاره به زمان بر بودن پروسه کدینگ کارت‌های سوخت، گفت: طی دو مرحله در مردادماه تعداد یک هزار و ۶۰۲ کارت سوخت در سراوان کدینگ شده است.

جهانتیغ با اشاره به ارسال لیست کارت‌های سوخت جهت کدینگ طی دو مرحله در مردادماه به استان و تهران بیان کرد: جهت رفاه شهروندان سراوان بزرگ هر فرمانداری می‌تواند یک دفتر پیشخوان که مورد تأیید مراجع مربوطه است را جهت ثبت‌نام کدینگ کارت سوخت معرفی نمایند تا به طور مثال شهروندان سیب و سوران برای ثبت‌نام کدینک مجبور به عزیمت به سراوان نباشند.
 
 وی ادامه داد: لیست درخواست‌کنندگان کدینگ کارت سوخت از دفاتر پیشخوان معرفی شده اخذ و سپس طی یک فهرست در سامانه بارگذاری و برای تهران و استان ارسال می‌شود.
 
 مسئول ناحیه نفت شهرستان سراوان اضافه کرد: از زمان بارگذاری مستندات در سامانه و اعتبارسنجی جهت کدینگ کارت سوخت حداقل دو ماه به طول خواهد انجامید.
 
 جهانتیغ با بیان اینکه ۵ درصد از درخواست‌کنندگان کدینگ کارت سوخت دچار مشکل بوده به طور مثال کدینگ مربوط به استان سیستان و بلوچستان و یا کرمان بوده که این موضوع نیز با پیگیری‌های صورت‌گرفته مرتفع شده و در حال حاضر در خود شهر سراوان این کار انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: در چهاردهم مردادماه تعداد یک هزار و ۱۷۷ و در ۳۰ مردادماه تعداد ۴۲۵ کارت کدینگ شده است.
 
 وی در خصوص کدینک کارت سوخت موتورسیکلت در این منطقه، گفت: نزدیک به ۱۴۰۰ درخواست کدینک کارت سوخت موتورسیکلت داشته‌ایم؛ اما به دلیل نبود فیزیک موتورسیکلت در شهرستان ریزش صورت گرفت؛ اما این اقدام نیاز مبرم به بازدید میدانی دارد و باتوجه‌به پیگیری‌های صورت‌گرفته باید درخواست‌کنندگان به همراه دستگاه موتورسیکلت در یک مکان گردآوری شوند و در صورت تکمیل بودن مدارک و نبود اشکال از نظر پلیس راهور کارت سوخت آنان کدینگ خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.