سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تولید سرود شهر امید در شهرکرد

سرود شهر امید با حضور نوجوانان محله‌ منظریه شهرکرد با همکاری گروه سرود آوای باران تولید شد.

مهدی حسن زاده مسئول واحد موسیقی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: سرود شهر امید با تکیه بر توجه به خانواده، دوستی، همدلی و آبادانی سرزمین با حضور نوجوانان و جوانان محله‌ای منظریه شهرکرد تولید شده است.

وی افزود: قاسم صرافان شاعر حسن برزگری تنظیم کننده و زهرا شفیعی، مرتضی کیانی هرچگانی سرپرست و مربی این گروه سرود در محله منظریه شهرکرد می‌باشد.

حسن زاده اضافه کرد: دفتر هنر‌های مردمی حوزه هنری برای آشنایی و استفاده عموم مردم از هنر به‌ویژه در مناطق کم برخوردار‌تر شهر تشکیل شده و این دفتر تلاش دارد در زمینه‌های مختلف هنری بتواند در این مناطق با برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی خلق و تولید اثر هنری داشته باشد.

وی، هنر را در کاهش آسیب‌های اجتماعی بسیار مهم دانست و بیان داشت: تولیدات هنری و برگزاری کلاس‌های آموزشی هنر در مناطق کم برخوردار یکی از دغدغد‌های اصلی حوزه هنری و واحد موسیقی است و تلاش داریم با همکاری دفتر هنر مردمی تولیدات و کلاس‌های آموزشی دیگری در زمینه موسیقی در مناطق دیگر استان چهارمحال و بختیاری برگزار کنیم.

حسین زاده گفت: پس از تولید سرود شهر امید مراحل ساخت نماهنگ این سرود نیز با همکاری هنرمندان هنر‌های تصویری حوزه هنری در محله منظریه به پایان رسیده و به زودی از سوی حوزه هنری استان منتشر خواهد شد.

وی ادامه داد: تا کنون دفتر هنر‌های مردمی حوزه هنری استان با برگزاری کلاس‌های آموزشی در زمینه‌های تئاتر، سینما، موسیقی، ادبیات و تجسمی در مناطق کم برخوردار استان توانسته است با پرورش استعداد‌های هنری در این مناطق آثار را در زمینه ادبیات، تئاتر بچه‌های مسجد و موسیقی تولید کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.