سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باند مواد‌فروشان شمال پایتخت منهدم شد

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب از دستگیری چهار قاچاقچی موادمخدر که در شمال پایتخت اقدام به توزیع مواد روانگردان می‌کردند خبر داد.

سرهنگ حسين باباپور گفت: با ارجاع چندين فقره گزارش و شکايات مردمی مبني بر توزيع مواد مخدر و روانگردان در مناطقی از شمال پايتخت، پرونده اي در اين رابطه تشکيل و تيمی از ماموران پايگاه دوم اين پليس رسيدگی به موضوع را برعهده گرفتند.

اين مقام انتظامی، افزود: در تحقيقات انجام شده مشخص شد متهمان از اعضای يک باند حرفه ای قاچاق و توزيع مواد مخدر هستند که اقدام به فروش مواد مخدر در حاشيه بزرگراه ها و اتوبان های شمالی شهر تهران می‌کنند و اين موضوع موجی از نارضايتی را برای شهروندان به وجود آورده است.

وی در ادامه اعلام کرد: با پيگيری های محلی و تحقيقات گسترده و اطلاعات مفيدی که ماموران پليس در بررسی های ميدانی به دست آوردند سرانجام مختصات و آدرس دقيق محل فعاليت متهمان شناسايی و شمارش معکوس برای دستگيری متهمان آغاز شد.

سرهنگ باباپور تصريح کرد: ماموران ضمن حضور در حاشيه بزرگراه هاي شمالی پايتخت بعد چندين ساعت گشتزنی هدفمند و نامحسوس سرانجام شب گذشته موفق شدند در يک عمليات پليسی و در اقدامي هوشمندانه و با رعايت اصل غافلگيری  هر چهار قاچاقچی را دستگير و از آنان ۴۵ کيلوگرم ماده روانگردان گل کشف کنند.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پايان خاطرنشان کرد: متهمان پس از دستگيري به همراه مواد مکشوفه به مقر پليس مبارزه با مواد مخدر فاتب منتقل و پس از انجام تحقيقات تکميلي و بازجويی های فنی جهت سير مراحل قانونی تحويل مرجع قضائی شدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.