سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تسلیت نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در پی شهادت کارکنان هنگ مرزی میرجاوه

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در پی شهادت کارکنان هنگ مرزی میرجاوه در حمله گروهک تروریستی را با صدور پیامی تسلیت گفت.

 حجت الاسلام و المسلمین نوری در بخشی از این پیام آورده است: شهادت افتخاری بس عظیم و افتخار دفاع از وطن و امنیت کشور توفیقی مضاعف است که نصیب بندگان مخلص پروردگار می‌شود و برای صیانت از آرمان‌های امامین انقلاب و امنیت و آسایش مردم عزیز شهد شیرین شهادت را نوشیده و از جان شیرین خود گذشته و به لقاء پروردگار عالمیان می‌شتابند.

حمله تروریستی و شهادت جمعی از سربازان و پرسنل جان برکف هنگ مرزی میرجاوه، بار دیگر نیات پلید و زبونی دشمنان ملت ایران را به نمایش گذاشت.

اینجانب ضمن محکوم نمودن این اقدام خصمانه تروریستی، شهادت عزیزان را به خانواده‌های معزز آنان و عموم پرسنل خدوم و ایثارگر نیروی انتظامی و بخصوص خانواده و بستگان شهید پارسا سوزنی از استان خراسان شمالی تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسالت دارم.

یکی از شهدای این حمله تروریستی سرباز وظیفه پارسا سوزی اهل شیروان است که به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

همچنین امام جمعه شیروان به همراه فرماندهان مرزبانی، انتظامی و سپاه استان با حضور در منزل شهید سوزنی از ایشان دلجویی کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.