سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزیدگان سی‌ویکمین جشنواره هنر‌های تجسمی جوانان معرفی شد

سی‌ویکمین جشنواره هنر‌های تجسمی جوانان پس از رقابت سه روزه کارگاهی، با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.

در سی‌ویکمین جشنواره هنر‌های تجسمی جوانان، در رشته خوشنویسی «متین اعتباریان» برگزیده شد و از «محمدمهدی رضایی‌خواه»، «محمدتقی محمدزاده خواه» قدردانی به عمل آمد.
همچنین «محمد راعی» برگزیده بخش کاریکاتور شد و «ساعد ضیایی» مورد قدردانی قرار گرفت.

مجسمه سازی 
بر اساس رای هیات داوران، در رشته مجسمه‌سازی «ریحانه قائینی یحیی آبادی» توانست عنوان برگزیده این بخش را از آن خود کند و از «امیرحسین آقایی» نیز در این رشته قدردانی به عمل آمد.

هنر‌های رسانه‌ای جدید 
در رشته هنر‌های رسانه‌ای جدید «محمدمهدی فروغی» و «محسن ظهوریان» شایسته قدردانی شناخته شدند و بنا بر رای هئیت داوران از «مهتاب حاجی باقری»، «حانیه معروفی» و «فاطمه سادات ابراهیم‌زاده» در رشته سرامیک قدردانی به عمل آمد.

نگارگری 
در رشته نگارگری «حدیثه دوستی» عنوان برگزیده رشته نگارگری را از آن خود کرد و «فائزه حیدری» و «فاطمه قاسمی» شایسته قدردانی شناخته شدند.

نقاشی 
هیات داوران در رشته نقاشی «تارا لک» را به عنوان برگزیده انتخاب کرد و از «کوثر سابقی‌نژاد» و «فاطمه صباغی» قددرانی به عمل آمد.

طراحی 
در بخش طراحی نیز «علی توسلی» موفق شد به عنوان برگزیده معرفی شود و «هانیه دری دولت آبادی» و «کیمیا پاکار» نیز شایسته قدردانی شناخته شدند.

تصویر سازی 
«محمدرضا زین‌الدینی» در رشته تصویرسازی توانست عنوان برگزیده را به دست آورد و «زهرا فیض‌آبادی» و «پارسا توانایی» نیز مورد قدردانی قرار گرفتند.

گرافیک 
هیات داوران در رشته گرافیک «ایمان تقوایی» را به عنوان هنرمند برگزیده معرفی کرد و «کمیل حسن‌زاده» و «آیسا فخاری» شایسته قدردانی شناخته شدند.

عکاسی 
در رشته عکاسی «فاطمه فیاض» برگزیده این بخش شد و از «ابوالفضل محمودی» و «محمدعلی فربود» قدردانی به عمل آمد.
شورای سیاست‌گذاری نیز از «محمد عزیزی» از خراسان شمالی در رشته مجسمه‌سازی به صورت ویژه قدردانی کرد.
این رویداد ملی که با حضور ۱۷۴ هنرمند از ۱۹ شهریورماه جاری در ۱۱ رشته هنری در دانشکده هنر بجنورد فعالیت خود را آغاز کرد، پس از سه روز تولید اثر و بررسی آثار از سوی داوران عصر امروز با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.

برچسب ها: جشنواره ، تجسمی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.