سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تسلیت فدراسیون پهلوانی به خانواده شهید پارسا سوزنی

فدراسیون زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در پیامی ضایعه پرکشیدن پارسا سوزنی را به جامعه ورزش تسلیت گفت.  

فدراسیون زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در پیامی ضمن همدردی با خانواده شهید پارسا سوزنی (مرشد و ورزشکار گود زورخانه از استان خراسان شمالی) ضایعه پرکشیدن این جوانمرد و مدافع امنیت شهید که به دست مزدوران جیش الظلم به شهادت رسید را به جامعه ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان شمالی تسلیت گفت. 

متن این پیام به این شرح است:

بسم رب الشهدا والصدیقین

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

خانواده معظم شهید پارسا سوزنی 

شهید سعید است و شهادت سعادت؛ باری دیگر یکی از بسیجیان مکتب اسلام، در سنگر حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی به قافله اصحاب آخرالزمانی سیدالشهدا پیوست.

امروز شاهد شهادت مظلومانه ورزشکار بسیجی دیگر هستیم، پهلوان شهید پارسا سوزنی که در مسیر حفظ امنیت در شهرستان میرجاوه به درجه رفیع شهادت نائل آمد. بی‌شک این اقدام غیرانسانی و ددمنشانه علیه کسانی که برای دفاع از نظم، امنیت و آرامش شهروندان تلاش می‌کنند، از سوی هر انسان آزاده‌ای محکوم است.

فدراسیون زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی به عنوان دبیر خانه ستاد ترویج فرهنگ پهلوانی، ضمن ابراز همدردی، شهادت مدافع امنیت، بسیجی شهید پهلوان پارسا سوزنی را محضر حضرت ولیعصر (عج)، ولی‌امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، مردم شهید پرور خراسان شمالی، جامعه بزرگ پهلوانی کشور به ویژه ورزشکاران زورخانه‌ای استان خراسان شمالی و خانواده این شهید بزرگوار تبریک و تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان ایشان طلب صبر جمیل و اجر جزیل دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.