سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دانش‌آموزان مدارس شهرک نورد ملاشیه اهواز جابجا می‌شوند

نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه گفت: دانش‌آموزان ۲ مدرسه در شهرک متروکه نورد ملاشیه به دلیل شرایط نامناسب منطقه و نبود ایمنی لازم در سال تحصیلی جدید به مدرسه دیگری انتقال خواهند یافت.

محمد امیر گفت: ۲ مدرسه در شهرک متروکه نورد ملاشیه قرار دارد که دارای ۳۰۰ دانش‌آموز است.

وی با بیان اینکه در این شهرک ۹۰ خانه سازمانی نیز وجود دارد ادامه داد: سال‌ها است که این شهرک متروکه شده و خالی از سکنه است اما مدارس آن فعال بودند.

امیر بیان کرد: وجود معتادان و سارقان باعث ناامن شدن منطقه شده است و مشکلاتی را برای تحصیل و تردد دانش‌آموزان ایجاد کرده است؛ همچنین محیط پیرامونی مدارس به لحاظ بهداشتی وضعیت نامناسبی دارد.

نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه اظهار کرد: معلمان و دانش آموزان با ترس و دلهره برای حضور در مدرسه تردد می‌کردند به همین دلیل برای انتقال و جابجایی دانش‌آموزان به مدرسه‌ دیگری با بخشدار و آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز مذاکرات لازم انجام شد.

وی افزود: در بخش اسماعیلیه اهواز که در نزدیکی ملاشیه قرار دارد ۲ مدرسه نوساز با کلاس‌های بدون استفاده قرار دارد که مقرر شد دانش‌آموزان به این مدارس منتقل شوند.

امیر ادامه داد: با راه‌اندازی این مدارس بسیاری از دانش‌آموزانی که در این بخش ترک تحصیل کرده بودند به کلاس‌های درس خواهند رفت.

نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه اظهار کرد: آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز موظف به تامین سرویس رفت و آمد دانش‌آموزان شد و برای رسیدگی به مدارس سرایدار به کارگیری شد.

وی گفت: مدارس شهرک نورد ملاشیه ساماندهی و به مکانی ورزشی تبدیل خواهند شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.