سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رفع نواقص بهداشتی کشتارگاه دام هندیجان

رئیس اداره دامپزشکی هندیجان از رفع نواقص بهداشتی کشتارگاه دام در این شهرستان خبر داد.

محمد نری میسا رئیس اداره دامپزشکی شهرستان هندیجان گفت :پیرو بازدید های دادستان عمومی و انقلاب شهرستان هندیجان از کشتارگاه دام و تاکید در خصوص مهلت یک ماه به شهرداری در جهت رفع نواقص فنی بهداشتی کشتارگاه، با پیگیری‌های اداره دامپزشکی و مرکز بهداشت و  شهردار در پایان مهلت یک ماه نواقص عمده فنی و بهداشتی کشتارگاه دام برطرف گردید.

 او افزود: با توجه به اهمیت کشتارگاه دام در تامین مایحتاج پروتئینی شهروندان و در راستای ارتقای سلامت جامعه، عملیات تشدید اقدامات و نظارت های بهداشتی بر کشتارگاه و کلیه مراکز تولید و عرضه فرآورده های خام دامی بیش از پیش انجام گرفته و با متخلفین و ناقضین بهداشتی بدون هیچ مماشاتی برخورد قانونی لازم صورت خواهد پذیرفت.

 رئیس اداره دامپزشکی هندیجان گفت : شهروندان این اطمینان را داشته باشند که کلیه گوشت تولیدی در کشتارگاه دام با نظارت شرعی و بهداشتی و طی نمودن مراحل بازرسی توسط کارشناسان خبره دامپزشکی و سالم سازی، در سطح قصابی های شهرستان توزیع می‌شود.

آقای نری میسا از شهروندان خواست   گوشت قرمز مصرفی خود را از فروشگاه‌های مجاز و از لاشه دارای مهر بازرسی بهداشتی دامپزشکی و برچسب اطلاعات معتبر تهیه و تامین نمایند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.