سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفته چهارم لیگ برتر فوتبال؛

نخستین میزبانی چادر ملو در شهر بادگیرها/ تیم بحران‌زده‌ها به هم رسیدند

مسابقات هفته چهارم لیگ برتر فوتبال با انجام ۳ دیدار امشب در شهر‌های مختلف پیگیری می‌شود.

در ادامه مسابقات هفته چهارم لیگ برتر فوتبال امشب ۳ دیدار در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود و در یکی از حساس‌ترین بازی ها، تیم فولاد خوزستان میزان تیم فوتبال خیبر خرم آباد است. همچنین بازی معوقه تیم‌های استقلال و پرسپولیس به علت حضور در لیگ نخبگان آسیا روز شنبه ۱۹ آبان ماه برگزار خواهد شد.  

چادر ملو اردکان - نساجی مازندران/ شنبه ساعت ۱۹ 

تیم تازه وارد  چادر ملو اردکان  به لیگ برتر فوتبال  امشب برای اولین بار می‌تواند در شهر یزد میزبان یک بازی لیگ برتری باشد. مسئولان یزدی توانستند بعد از گذشت ۳ هفته از لیگ برتر مجوز بازی در ورزشگاه شهید نصیری  را بگیرند.  

شاگردان سعید اخباری در ۳ هفته ابتدایی لیگ برتر فوتبال ۲ شکست و یک تساوی به دست آوردند و آنها هنوز نتوانستند اولین برد خود  در تاریخ لیگ برتر فوتبال را کسب کنند.  

به هر حال تیم چادر ملو در اولین میزبانی خود در شهر یزد می‌خواهد نخستین برد تاریخ لیگ برتری خود را برابر تیم نساجی به دست آورد.   تا دل هواداران خود را شاد کنند و از انتهای جدول فرار کنند.  

در آن طرف، تیم نساجی مازندران همانند حریف یزدی خود در ۳ هفته ابتدایی لیگ برتر فوتبال بردی کسب نکرده است و با ۲ شکست و یک تساوی در رتبه چهاردهم جدول رده بندی قرار دارد.  

این بازی اولین تقابل تیم‌های فوتبال چادر ملو اردکان و نساجی مازندران  در تاریخ لیگ برتر فوتبال است.  

به هر حال هر ۲ تیم نیاز به ۳ امتیاز این بازی دارند تا از بحران خارج شوند و باید دید کدامیک موفق می‌شوند اولین برد خود را در لیگ برتر فوتبال به دست آورند.  

آلومینیوم اراک - هوادار/ شنبه ساعت ۱۹ 

تیم فوتبال آلومینیوم اراک شرایط خوبی در جدول رده بندی ندارد و  طعم برد را در ۳ هفته ابتدایی لیگ برتر فوتبال نچشیده است. این تیم با یک شکست و ۲ تساوی و کسب ۲ امتیاز در رتبه دوازدهم جدول رده بندی قرار گرفته است.  

شاگردان مجتبی حسینی می‌خواهند ۳ امتیاز بازی خانگی را برابر تیم ته جدولی هوادار کسب کنند تا اولین برد خود را در حضور هوادارانشان جشن بگیرند و جایگاه  خود را در جدول رده بندی ارتقا بدهند.  

در آن طرف، تیم هوادار   در وضعیت بحرانی به سر می‌برد و  با یک امتیاز در قعر جدول لیگ برتر فوتبال قرار گرفته است.  

شاگردان مهدی رحمتی همانند حریف اراکی خود در ۳ هفته ابتدایی لیگ برتر رنگ برد را ندیده اند و آنها می‌خواهند دست پر اراک را ترک کنند، اما کار سختی جلوی آلومینیوم دارند.  

تقابل مهدی رحمتی و مجتبی حسینی مربیان استقلالی و پرسپولیسی در این بازی جذاب و دیدنی خواهد بود.  

نکته قابل توجه این است که مهدی رحمتی همیشه برابر آلومینیوم و مجتبی حسینی ناکام بوده است. او از ۷ بازی مقابل تیم‌های حسینی ۳ شکست و ۴ تساوی کسب کرده و هیچ بردی نداشته است. سرمربی هوادار برابر تیم سابق خود آلومینیوم هم از ۳ تقابل  که داشته به یک تساوی و ۲ شکست رسیده است.  

به هر حال باید دید مهدی رحمتی می‌تواند امشب طلسم ناکامی اش برای مجتبی حسینی و تیم آلومینیوم اراک را بشکند یا نه!

همچنین  باید دید که کدامیک از تیم‌های آلومینیوم و هوادار می‌توانند اولین ۳ امتیاز بازی‌های لیگ برتر فوتبال را کسب کنند.  

فولاد خوزستان  - خیبر خرم آباد/ شنبه ساعت ۱۹:۳۰ 

تیم فولاد خوزستان قبل از تعطیلات فیفا دی مقابل تیم پرسپولیس شکست خورد و با ۴ امتیاز در رتبه یازدهم جدول رده بندی قرار دارد.  

شاگردان گل محمدی می‌خواهند با حمایت هواداران خونگرم خود ۳ امتیاز بازی خانگی را برابر تیم خیبر خرم آباد کسب کنند تا رتبه خود را در جدول رده بندی ارتقا بدهند و دوباره در کورس رقابت با مدعیان قهرمانی قرار بگیرند.  

در آن طرف، تیم خیبر خرم آباد با یک برد، یک تساوی و یک شکست و کسب ۴ امتیاز در رتبه نهم جدول رده بندی قرار دارد.  

شاگردان رضا مهاجری می‌خواهند با امتیاز گیری برابر تیم فولاد دست پر به شهر خود بازگردند، اما کار سختی جلوی هواداران اهوازی دارند.  

خبرنگار: مریم طایفه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.