سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور هوادار جنجالی سپاهان در ورزشگاه، ۹ سال و ۸ ماه قبل از پایان محرومیت

هوادار سپاهان که بعد از اظهارات زشت در مورد هواداران پرسپولیس، به ۱۰ سال محرومیت از حضور در ورزشگاه‌های فوتبال محکوم شده بود، امروز بازی سپاهان را از نزدیک دنبال کرد.

هوادار جنجالی سپاهان که در بازی پرسپولیس و سپاهان فصل گذشته (۱۲ اردیبهشت‌ماه سال جاری) بعد از اظهارات عجیب در مورد هواداران بانوی پرسپولیس، به ۱۰ سال محرومیت از حضور در ورزشگاه‌های فوتبال محکوم شده بود، امروز در استادیوم فولادشهر، بازی سپاهان و ملوان را از نزدیک تماشا کرد!

در ان زمان فدراسیون فوتبال بعد از انتشار آن ویدیو زننده از اظهارات این پیرمرد اصفهانی، با صدور یک رای جالب توجه، ضمن محرومیت ۱۰ ساله این هوادار هتاک از ورود به هر استادیوم و مکان ورزشی، برای اولین بار اعلام کرد که دو دیدار رفت و برگشت پرسپولیس و سپاهان در تهران و اصفهان، فقط با حضور هواداران زن برگزار خواهد شد. اما امشب در جریان دیدار ملوان و سپاهان در هفته چهارم لیگ بیست‌وچهارم، دقیقا چهار ماه و ۱۱ روز بعد از آن اتفاق ناهنجار، این هوادار منتسب به باشگاه سپاهان روی سکو‌های ورزشگاه فولادشهر مشاهده شده است! با این اوصاف این هوادار سپاهانی با گذراندن محرومیتی چهار ماه و یازده روزه که البته سه ماه از آن تعطیلات بین فصل و فیفادی بوده است؛ به محیط استادیوم بازگشته است. در واقع ۹ سال و ۸ ماه زودتر از آنچه فدراسیون فوتبال اعلام کرده بود!

این اتفاق و البته فوت یک هوادار ملوان در جریان این مسابقه، حاشیه‌های زیادی را برای تیم سپاهان و فدراسیون فوتبال به وجود خواهد آورد.

برچسب ها: سپاهان ، لیگ برتر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.