سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نگاهی به گیشه؛

سینما ۳۵ میلیارد تومان فروخت

در هفته‌ای که گذشت سینمای ایران بیش از ۳۵ میلیارد تومان فروش داشت این درحالی است که سینما در ۱۷ شهریور تنها ۹ میلیارد تومان فروخت.

 

در هفته‌ای که گذشت سینما‌های ایران ۳۵ میلیارد و ۳۶۵ میلیون تومان فروش داشت و میزبان ۶۶۳ هزار مخاطب سینمایی در ۲۰ هزار سانس شد.

«قیف» در ژانر کمدی به کارگردانی محسن امیریوسفی در هفته گذشته در صدر جدول فروش سینما‌ها قرار گرفت و با ۱۴۲ هزار بلیط به ارزش ۷ میلیارد و ۶۳۴ میلیون تومان صدرنشین گیشه شد.

فیلم سینمایی «تگزاس ۳» در ژانر کمدی به کارگردانی سید مسعود اطیابی با فروش ۱۴۲ هزار بلیط سینما به ارزش ۷ میلیارد و ۴۶۶ میلیون تومان در رتبه دوم گیشه سینما قرار گرفت.

«پول و پارتی» در ژانر اجتماعی به کارگردانی سعید سهیلی ۱۱۳ هزار بلیط فروخت و توانست با رقمی معادل ۵ میلیارد و ۹۴۵ میلیون تومان در رتبه سوم گیشه سینما قرار گیرد.

فیلم سینمایی «مفت بر» به کارگردانی عادل تبریزی، با ۸۹ هزار مخاطب این هفته با حدود ۴ میلیاد و ۸۱۸ میلیون تومان فروش در جایگاه چهارم گیشه قرار گرفت.

«شهرگربه‌ها ۲» کاری از سید جواد هاشمی با ۴۷ هزار مخاطب با فروش هفتگی بیش از دو میلیارد و ۴۰۱میلیون تومان در رتبه پنجم گیشه نشست.

خبرنگار: زهرا بالاور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.