سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳۰۸ نیروی عملیاتی جدید به آتش‌نشانی شیراز جذب می‌شوند

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز از جذب و استخدام ۳۰۸ نیروی عملیاتی جدید طی ماه‌های آینده به این سازمان خبر داد.

هادی عیدی‌پور در حاشیه بازدید رئیس شورای اسلامی شهر شیراز از سازمان آتش‌نشانی این کلان‌شهر به جذب و استخدام ۳۰۸ نیروی عملیاتی جدید نیز طی ماه‌های آینده اشاره و تصریح کرد: با توجه به بازنشستگی تعدادی از آتش‌نشانان در سال گذشته با پیگیری‌های مختلف و همکاری شورای اسلامی شهر و شهرداری توانستیم از سازمان اداری و استخدامی مجوز جذب این تعداد نیرو را دریافت کنیم.

او از ایستگاه‌های جدید در حال ساخت خبر داد و افزود: با توجه به ضریب رشد جمعیت در سال‌های اخیر خوشبختانه این سازمان توانسته است در دوره اخیر ساخت ۴ ایستگاه جدید و همچنین نوسازی و بازسازی ۵ ایستگاه دیگر را در راستای ارتقای ایمنی شهر شیراز و کاهش زمان رسیدن به حوادث در برنامه و دستور کار خود قرار دهد.

 عیدی‌پور همچنین برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی و ایمنی برای اقشار مختلف و آشنایی عموم شهروندان شیرازی با مسائل مربوط به پیشگیری از حوادث را از دیگر اقدامات سازنده آتش‌نشانی برشمرد و تشریح کرد: این سازمان در سال‌های اخیر توانسته است پویش‌های مختلف مانند چهارشنبه سوری اصیل، نجات طبیعت شیراز، زمستان را به شادی (ایمن) بگذرانیم و... را با همراهی و همدلی مردم شریف شیراز به مرحله اجرا برساند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز در مورد خرید تجهیزات و ماشین آلات جدید بیان کرد: در فاز اول رونمایی از تجهیزات و ماشین‌آلات آتش‌نشانی به ارزشی بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان در تیرماه ۱۴۰۳ انجام شد و تا پایان امسال نیز تعداد دیگری از ماشین‌آلات و تجهیزات از جمله نردبان هیدرولیکی ۵۶ متری رونمایی و به ناوگان آتش نشانی شیراز اضافه خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این بازدید، تحولات انجام شده را در زمینه تأمین تجهیزات و ماشین‌آلات آتش‌نشانی و توسعه زیرساخت‌های ایمنی شیراز مثبت ارزیابی کرد و گفت: در این راستا تحولات چشمگیری در توسعه خدمات آتش‌نشانی اتفاق افتاده است که این اقدامات آرامش و اطمینان خاطر شهروندان شیراز را در زمان حوادث و بحران‌ها به همراه خواهد داشت.

سیدابراهیم حسینی، آمادگی شورا را در راستای حمایت از برنامه‌های مصوب سازمان آتش‌نشانی در قالب بودجه را از مهم‌ترین اقدامات اعلام کرد و گفت: شورای اسلامی شهر شیراز با در نظرگرفتن اولویت و اهمیت فعالیت‌ها از سازمان مردمی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی حمایت ویژه کرده است.

او همچنین ضمن بازدید از تمامی واحد‌های اداری سازمان، ستاد فرماندهی و ایستگاه ۱۹ آتش‌نشانی گفت: شما آتش‌نشانان در مسیر ایمنی شیراز به صورت شبانه‌روزی و بدون وقفه تلاش می‌کنید و این تلاش‌ها قابل تقدیر و ستایش است.

حسینی اضافه کرد: آتش‌نشان‌ها از جنس مردم هستند و این حس خوب و اعتماد مردم به آتش‌نشانان یک سرمایه ارزشمند محسوب می‌شود و آتش‌نشانانی که با هر بار عملیات حافظ جان و مال مردم می‌شوند قطعا در درگاه ایزدمنان نیز این خدمات دیده خواهد شد و نتایج آن بسیار ارزشمند و ستودنی خواهد بود.

انتهای پیام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.