سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره‌برداری از یازده طرح شاخص راهداری استان مرکزی در شهریور

یازده طرح شاخص راهداری استان مرکزی با اعتباری افزون بر ۱۸۳ میلیارد تومان در شهریور بهره‌برداری شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: طی روز‌های اخیر ۱۱ طرح شاخص راهداری شامل احداث راه روستایی و اجرای روکش آسفالت در راه‌های استان به بهره‌برداری رسید.

مهرداد جهانی با بیان اینکه در شهریور امسال ۱۱ طرح شاخص شامل اجرای انواع روکش آسفالت و ساخت پنج راه روستایی در هفته دولت به صورت رسمی افتتاح شد، افزود: یکی از مهمترین این پروژه‌ها ساخت راه روستایی ماستر به گونه بود که با افتتاح آن همه روستا‌های بالای ۲۰ خانوار شهرستان فراهان از راه آسفالته برخوردار شدند.

جهانی ساخت راه روستایی دربر-ثمردشت و وسمق- هفتیان در شهرستان تفرش را از دیگر طرح ها در زمینه راه روستایی عنوان کرد و ادامه داد: ساخت پنج راه روستایی به دلیل کمبود و تأمین منابع مالی چندین سال نیمه‌کاره رها شده بودند، به عنوان نمونه، راه روستایی ماستر-گونه از سال ۹۳ نیمه کاره رها شده بود و در مجموع به طول ۵.۲ کیلومتر با صرف اعتباری بالغ بر ۲۶۰ میلیارد ریال به سرانجام رسید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: از دیگر طرح ها که در این ایام به بهره برداری رسید روکش آسفالت محور‌های آشتیان-حاتم آباد و آشتیان-سیاوشان به طول ۲۶ کیلومتر، لکه‌گیری هندسی و روکش آسفالت محور آشتیان-راهجرد به طول ۵ کیلومتر، اجرای روکش آسفالت محور تفرش-خرازان-خانک به طول ۲۲ کیلومتر و روکش آسفالت محور روستایی کهک و جاسب در شهرستان دلیجان در مجموع به طول ۴.۵ کیلومتر بود.

به گفته جهانی ساخت راه‌های روستایی سیجان-طرلان و امام‌زاده عباس به یاسبلاغ دو پروژه نیمه تمامی بودند که در مجموع با اعتباری افزون بر ۴۰ میلیارد تومان تکمیل شد و مورد بهره‌برداری مردم منطقه قرار گرفت.

جهانی اعتبار مجموع ۱۱ طرح شاخص را یک هزار و ۸۳۷ میلیارد ریال عنوان کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.