سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تیم والیبال شهداب یزد جهانی شد

تیم والیبال شهداب یزد با شکست نماینده قزاقستان در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا ضمن کسب سهمیه جهانی ۲۰۲۴، به دیدار نهایی رقابت‌های قاره کهن صعود کرد.

تیم والیبال شهداب یزد و پاولودار کلاب قزاقستان از ساعت ۱۷ امروز در سومین دیدار به مصاف یکدیگر رفتند که تیم شهداب یزد در این دیدار سه بر صفر و با امتیاز‌های (۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۹) حریف خود را شکست داد و با صعود به مرحله فینال مسابقات، حواز حضور در رقابت‌های باشگاه‌های جهان را کسب کرد.

شهداب یزد (ایران) تا کنون چهار برد متوالی به دست آورده است که سه پیروزی برابر اندونزی، قزاقستان، کویت در مرحله مقدماتی بوده است و در مرحله نخست حذفی گاز الجنوب عراق را از پیش رو برداشت و شهدابی‌ها در دیدار با نماینده قزاقستان ضمن شکست مجدد این تیم راهی فینال شدند.

تیم شهداب یزد در این دیدار با ترکیب مسعود غلامی (کاپیتان)، امیر غفور، مرتضی شریفی، عرفان نوروزی، علی عثمان فریاد، ایلشن داوودی پور و محمدرضا موذن (لیبرو) گام به میدان مسابقه گذاشت.

بدین ترتیب تیم شهداب یزد با صعود به مرحله فینال این مسابقات باید با برنده دیدار تیم‌های فولاد سیرجان و جاکارتای اندونزی، روز یک‌شنبه برای کسب مقام قهرمانی به میدان برود.

از سوی دیگر پاولودار والیبال کلاب (قزاقستان) و بازنده دیدار بعدی در ادامه مسابقات برای مقام سوم به رقابت خواهند پرداخت.

گفتنی است «لی دو هی» سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران و مهران فاطمی استاندار یزد تماشاگران ویژه این دیدار بودند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.