سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نماز عبادی سیاسی جمعه در شهرهای استان مرکزی + فیلم

خطیبان نماز عبادی سیاسی جمعه امروز در شهر‌های استان مرکزی به تبیین مهمترین مسائل داخلی و خارجی پرداختند.

نماز عبادی سیاسی جمعه امروز در شهر‌های استان مرکزی اقامه و خطیبان جمعه به تبیین مهمترین مسائل داخلی و خارجی پرداختند.

حجت الاسلام رحیمی امام جمعه ساوه بااشاره به سالروز آغاز امامت حضرت مهدی (عج) گفت: هدف نهایی از انتظار، تحقق جامعه توحیدی و حاکمیت عدل جهانی امام عصر است که باید با معرفت و خداشناسی، و پرهیز از منکرات و تربیت اسلامی، منتظر واقعی باشیم.
--------
حجت الاسلام میرصادقی امام جمعه خمین به نخستین سفر خارجی رییس جمهور اشاره کردو گفت: سفر به کشور عراق موجب وحدت بیشتر این دو کشور خواهد شد.
-----
حجت الاسلام صفاهانی امام جمعه خنداب گفت: رشد فرهنگ دینی، تربیت درست فرزندان، ترویج حیا و حجاب و عفت بانوان و تقویت علم سبب میشود مظلومان جهان شیرینی حکومت دینی را بچشند و زمینه ظهور فراهم شود.
-------
حجت‌الاسلام مهدی نژاد امام جمعه شازند به سالروز امامت حضرت حجت (عج) اشاره کرد و گفت: روز غدیر خم از منظر قرآن روز اکمال و اتمام دین است و نهم ربیع الاول عید آغاز امامت امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و زیباترین طراحی و مهندسی فرهنگی برای مذهب و مکتب تشیع است.
----
حجت الاسلام سوری امام جمعه فراهان در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه گفت: انتظار فرج راهکار خودسازی و تزکیه نفس است و اساسا اگر این نگاه خودسازی و خداشناسی وجود داشته باشد در هنگام ظهور امام زمان سربلند خواهیم بود.
-----
حجت الاسلام غفوری امام جمعه دلیجان با تبیین ویژگی‌های حکومت مهدوی گفت: در حکومت مهدوی، امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، حاکم و رهبر کل جهان خواهد بود و در کل دنیا یک حکومت خواهد بود.
-----
حجت‌الاسلام ربانی امام جمعه محلات با اشاره به تحولات غزه گفت:اقدام امت اسلام در برابر تجاوز اسرائیل لازم است و سران کشور‌های اسلامی و جهان عرب بدانند با سکوت خود ننگ ابدی را برای خود می‌خرند.
-------
حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرندیه / گفت: برترین، بهترین و بافضیلت‌ترین اعمال انتظارفرج است و انتظارفرج یعنی عمل به دین و رعایت باید‌ها و نباید است 
-----
حجت الاسلام طاووسی امام جمعه آشتیان به ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام (ص) و آغاز هفته وحدت اشاره کرد و گفت: هفته وحدت فرصتی برای ایجاد همدلی وهم گرایی بین مسلمانان علیه دشمنان اسلام وقران و در رأس آنان آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی است.
------

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.