سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فستیوال مدارس فوتبال استان اردبیل برگزار شد

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل گفت: فستیوال مدارس فوتبال استان اردبیل به همت هیات فوتبال استان در ورزشگاه تختی اردبیل برگزار شد.

صمد نوتاش در این فستیوال اظهار داشت: در این فستیوال ۷۰۰ فوتبالیست نوآموز از ۴۴ مدرسه فوتبال استان اردبیل زیر نظر استعدادیاب‌های مجرب فدراسیون فوتبال محک خوردند.

او تصریح کرد: این فستیوال در شاخص‌های مختلف که فدراسیون فوتبال برنامه ریزی کرده در ورزشگاه تختی برگزارشد تا استعداد‌های برتر شناسایی شوند.

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل تصریح کرد: این استعدادیابی در راستای ایجاد شورونشاط در بین فوتبالیست‌های نوآموز و شناسایی استعداد‌های آنها توسط هیات فوتبال استان برگزار می‌شود و از همین مدارس فوتبال و استعدادیابی‌ها است که بازیکنان بزرگی به رده‌های مختلف تیم ملی و باشگاه‌ها معرفی شدند.

نوتاش بیان کرد: مدارس فوتبال نقش مهمی در استعدادیابی و پرورش بازیکنان بزرگ دارند و نظارت‌ها بر فعالیت این مدارس به طور منظم انجام می‌شود تا در اهداف خود که پیشبرد توسعه فوتبال استان اردبیل است موفق باشند.

او تصریح کرد: فوتبال پایه در استان اردبیل رشد خوبی داشته به طوری که در اردویی که تیم ملی فوتبال نوجوانان در اردبیل داشت ۶ فوتبالیست نوجوان از استان اردبیل در اردوی تیم ملی حضور داشتند.

نوتاش افزود: این استعدادیابی‌ها و فستیوال‌ها طبق تقویم فدراسیون فوتبال در استان برگزار می‌شود و استان آمادگی میزبانی از اردو‌های تیم ملی در رده‌های مختلف سنی را دارد.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.