سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقات موتور اندرو کشوری به میزبانی مشگین شهر برگزار شد

رئیس هیات اتومبیلرانی موتورسواری استان اردبیل گفت: مسابقات موتور اندرو کشوری به همت هیات اتومبیلرانی وموتورسواری استان و به میزبانی مشگین شهر برگزار شد.

یعقوب کشاورز گفت: در این مسابقات تیم‌ها از ۲۴ استان کشور حضور داشتند ۱۵۰ نفر ورزشکار به مدت دو روز به میزبانی مشگین شهر با هم به رقابت پرداختند که در پایان مهران عسگری از خراسان رضوی نفر اول، محمد شیرانیان از مازندران نفر دوم و حمیدرضا سعیدی از قزوین نفر سوم و مهران جوادزاده از مشگین شهر نفر چهارم شدند.

او تصریح کرد: این مسابقات در سطح بالایی و با استقبال خوب روبه رو شد و همت و تلاش مسئولان مربوطه و هیات اتومبیلرانی استان و مشگین شهر و دستگاه‌های نظامی و انتظامی و دادستان و فرمانداری و اداره ورزش و جوانان مشگین شهر و دبیر هیات اتومبیلرانی استان قابل قدردانی است.

رئیس هیات اتومبیلرانی و موتور سواری استان اردبیل گفت: این میزبانی رضایت فدراسیون و ورزشکاران را به دنبال داشت و هیات اتومبیلرانی استان از این میزبانی سربلند در آمد.

کشاورز از آمادگی هیات اتومبیلرانی استان برای میزیانی از مسابقات ملی در رشته‌های مختلف خبر داد و گفت: مسابقه بزرگ ایران و سبلان در رشته سافاری و خودرو‌های آفرود زمستان امسال به میزبانی استان اردبیل برای ایجاد شور و نشاط و تفریح و گردشگری برگزار می‌شود.

کشاورز تصریح کرد: این مسابقات برای اولین بار در استان برگزار شد که پتانسیل استان و شهرستان مشگین شهر برای میزبانی مسابقات مشاهده شد و انتظار می‌رود مسئولین استان و شهرستان‌ها در ایجاد پیست‌های چند گانه عزم جدی داشته و در اسرع زمان اقدام نمایند.

او تصریح کرد:برگزاری این مسابقات شوروحال خاصی در بین خانواده‌ها و اقشار مختلف مردم و ورزش دوستان به وجود آورده است که رویکرد اساسی هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان ایجاد این شور و نشاط در فضای سالم ورزشی است.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.