سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین وضعیت سیلاب در شرق گلستان

مدیرکل مدیریت بحران گلستان گفت: فعالیت سامانه بارشی از ظهر امروز جمعه موجب بارندگی‌ نقطه‌ای در شرق استان و آبگرفتگی برخی معابر روستاهای کلاله شد.

نعمت‌الله حاجی‌زاده  اظهار کرد: بارش‌های نقطه‌ای به مدت ۱.۵ تا ۲ ساعت در برخی نقاط مراوه‌تپه و کلاله ادامه یافت و میزان آن بیش از ۴۰ میلی‌متر گزارش شد.

وی افزود: بارش‌های رگباری خسارت جانی به دنبال نداشت و فقط باعث جاری شدن سیلاب در برخی جاده‌ها همراه با آبگرفتگی تعدادی از روستاهای بخش پیشکمر کلاله شد.

مدیرکل مدیریت بحران گلستان ادامه داد: با استفاده از ظرفیت شهرستان، هیچ راه ارتباطی در کلاله مسدود نشده و خدمات لازم در حال ارائه است.

حاجی‌زاده گفت: در مراوه‌تپه هم بارش‌های نقطه‌ای همراه با رعد و برق داشتیم و زدن صاعقه به یک گله گوسفند در روستای پارچقلی گوکلان باعث تلف شدن ۳۳ راس گوسفند شد.

فرماندار کلاله هم با تاکید بر اینکه هیچ جاده‌ای به دلیل بارش باران در بخش پیشکمر این شهرستان مسدود نیست و پلی هم تخریب نشده است، گفت: پیرو صدور هشدار سطح زرد هواشناسی استان گلستان تمام اعضای مدیریت بحران کلاله در حالت آماده‌باش هستند.

فرهاد شیبک بیان کرد: بارش‌ باران در بخش پیشکمر کلاله به صورت نقطه‌ای گزارش، و باعث جاری شدن آب در بستر رودخانه شد که بخشی از آن در مسیر جاده راه افتاده است که نیروهای راهداری کلاله در حال پاکسازی مسیر هستند.

شهرستان‌های کلاله و مراوه‌تپه با حدود ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و چهار هزار و ۸۱۳ کیلومتر مربع وسعت در شرق استان گلستان قرار دارند.

برچسب ها: سیل ، بارندگی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.