سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رضایت بیش از ۹۰ درصدی مشترکان قمی از خدمات آبفا

مسئول افکار سنجی آبفای استان قم از رضایت بیش از ۹۰ درصدی مشترکین از خدمات آب و فاضلاب طبق نتایج نظرسنجی‌های به عمل آمده خبر داد.

به نقل از  شرکت آب و فاضلاب استان قم، عبداله سعادتی با اشاره به اهمیت نظرسنجی در سازمان‌های خدمات رسان گفت: با توجه به نقش حیاتی نظرسنجی‌ها در بهبود عملکرد سازمان و رضایت مشتریان، این مهم همواره مورد تأکید شرکت آب و فاضلاب استان بوده است.

مسئول افکار سنجی آبفای استان قم با بیان اینکه آبفای استان هرساله نظرسنجی‌های مختلفی را به منظور شناسایی نقاط قوت و ضعف خود در ارائه خدمات به مشتریان انجام می‌دهد، یادآور شد: در همین راستا سال گذشته سه مورد نظرسنجی در خصوص عملکرد واحد حوادث آب در شهر قم و شهر‌های تابعه، عملکرد حوادث فاضلاب و نحوه ارائه خدمات امور مشترکین در شهر قم و شهر‌های تابعه انجام شد.

کارشناس مسئول افکار سنجی روابط عمومی آبفای استان قم با اشاره به نظرسنجی از سه هزار و ۳۵ مشترک اظهار داشت: از این تعداد ۹۳ درصد مربوط به شهر قم و ۷ درصد مربوط به شهر‌های تابعه استان بوده است.

وی از رضایت ۹۰ درصدی مشترکین از خدمات آبفای قم در طی این سه مرحله نظرسنجی خبر داد و خاطرنشان کرد: طی نظرسنجی‌های صورت گرفته بالاترین میزان رضایت از نحوه برخورد کارشناسان پاسخگویی بوده است.

سعادتی در پایان تأکید کرد: امیدواریم بتوانیم با استفاده از نتایج نظرسنجی‌ها، گامی مؤثر در بهبود عملکرد، افزایش رضایت مشتریان و ارتقا کیفیت خدمات شرکت آب و فاضلاب برداریم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.