سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفته چهارم لیگ برتر و نبرد تیم‌های بدون برد فوتبال ایران

تیم‌های فوتبال آلومینیوم و هوادار تهران در هفته چهارم لیگ برتر در اراک مقابل هم به میدان می‌روند.

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور، جام آزادگان و از هفته چهارم، نماینده لیگ برتری فوتبال استان مرکزی در ورزشگاه امام خمینی از تیم هوادار پذیرایی می‌کنند.

در این دیدار که از ساعت ۱۹ شنبه ۲۴ فروردین با قضاوت آقای و با کمک وی آر برگزار می‌شود آلومینیوم اراک پس از دو تساوی و یک شکست سنگین ۳- یک مقابل مس رفسنجان، این بار رو در روی تیمی قرار می‌گیرد که با دو شکست و یک تساوی، سنگین‌ترین شکست خود را با چهار گل مقابل تراکتور تجربه کرده و همچون شاگردان حسینی در خط دفاع متزلزل ظاهر شده است.

تا پیش از این دیدار آلومینیوم با دو امتیاز در خانه دوازدهم جدول قرار دارد و هوادار نیز با یک امتیاز در انتهای جدول شانزدهمین تیم لیگ برتر ایران است.

در ۵ دیدار رودرروی دو تیم، یک پیروزی نصیب اراکی‌ها شده، دو پیروزی برای هوادار به ثبت رسیده و در دو مسابقه هم نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدست نیامده است.

آخرین بار دو تیم فروردین امسال و در دور برگشت لیگ مقابل یکدیگر قرار گرفته اند که این دیدار با تساوی ۱-۱ به پایان رسیده بود.

 

فردا شب(شنبه ۲۴ شهریور )، با توجه به پخش زنده مسابقه فوتبال در هفته چهارم لیگ برتر،بین تیم‌های آلومینیوم اراک و هوادار تهران در ساعت ۱۹، خبر شبانگاهی شبکه آفتاب بین دو نیمه این مسابقه و قدری زودتر از ساعت ۲۰ تقدیم حضور بینندگان محترم می شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.